paniol2005 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam. Sprawdzałem windy typ HS-785 HB. Winda wybiera od punku krańcowego - do krańcowego + 460mm Mam nadzieję że komuś się to przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paniol2005 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam. Na początku było coś takiego : Takie ładne ze sprężynką i regulacją (wzorowałem się na fotkach modelarza z Czech) - choć dla mnie zbyt skomplikowane (nie cierpię pierdół które nic nie wnoszą ). Nauczony przez życie (chodzi o motoryzację) , "wywaliłem " te ustrojstwo i zrobiłem to: http://www.youtube.com/watch?v=gzkUOoDwez8 Proste "idiotoodporne" , czyli mniej awaryjne a widać że pracuje. P.S. Nie cierpię pisać. Proszę o wyrozumiałość. A tutaj filmik z prób na wodzie (na razie tylko kadłuba) ścigacza: http://video.google.com/videoplay?docid=-3363811630607516074 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Koło zębate wklej na zielony klej. Wytrzyma na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paniol2005 Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 mike217 - dzięki bardzo. Na razie wkleiłem na coś takiego - w pracy kleimy tym gwinty śrub. A co to jest w tej drugiej tubce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Różowy klej to loctite 222 do obudowy przekładni, Dekiel ma gwint i ten gwint smarujesz. Zielony prawdopodobnie Loctite 638, złapie koło zębate na amen. Są to kleje anaerobowe, wysychają po odcięciu dostępu tlenu. Im szczelina mniejsza tym złapie lepiej. Koło zębate powinno być pasowane suwliwie , lub na lekki wcisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paniol2005 Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Michał, wielkie dzięki. Bardzo mi pomogłeś , niestety chyba kolejnego "+" nie mogę Ci dać. Jeszcze raz dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Bardzo mi pomogłeś , niestety chyba kolejnego "+" nie mogę Ci dać. A kto Ci zabronił? :roll: :wink: Postawienie przed plutonem egzekucyjnym raczej za to nie grozi :mrgreen: . Co innego gdy ktoś klika "pomógł" każdemu, kto odezwał się w jego temacie - choćby tylko zapytał czy zastał Jolkę... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Te kleje są naprawde pancerne, Mówie tu niestety o produktach loctite oryginalnych. Są drogie. Ja preparatem 638 sklejam wały napędowe, które wykonuje dla sporej części zawodników w Polsce, klejony jest drut nierdzewny 4mm, ma on otwór 2mm, na długości 12mm. W ten otwór wklejony jest sprężynowy drut nierdzewny 2mm. Takie połączenie przenosi 1500W przy 35 tyś obr/min. Kiedyś lutowałem to srebrem ale klejenie jest dużo lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.