pasik Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jako ze mam jakies dziwne problemy z kilkoma serwami Futaby w mojej konfiguracji postanowilem zmienic je na cos innego i tutaj prosze o jakies propozycje. Silnik w tym modelu jest troche na wyrost - OS Max 91 FX wiec mozna i to mysle wziasc pod uwage - aparatura: DX6i z odbiornikiem AR6200. Model to CAP 232 60 z Nastika: http://www.nastik.pl/fh-cap-232-60-brak-p-45.html Wstepnie stawiam na Hitec-i ale nie chce tu nic sugerowac (obecnie ma HS311-gaz, HS225BB-lotki, kierunek i wysokosc nieszczesne Futaby) - ew. prosze tu tez o ocene czy gaz/lotki moga byc czy tez przydalo by sie zmienic - narazie wyglada ze dzialaja poprawnie - na ziemi. I zeby juz nie zakladac nowego tematu to przy okazji zapytam sie jaki pakiet do tego zestawu (w spadku mam w nim 4xNIMH Sanyo 2700). Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc Artur
MarekJ Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Silnik jest jak w sam raz. Serwa typu standard są jak najbardziej wystarczające w tym modelu. Pakiet Sanyo 2700 jest ok. Ja dał bym jednak 5 cel, serwa będą szybsze i mocniejsze. Więcej o tym modelu i jego właściwościach możesz poczytać tu: http://majankowski.republika.pl/cap232arf.html
jarkub Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 możesz sprawdzić link powyżej, nie działa..
kogutos Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Miałem ten model(co z resztą widac pod nickiem).Serwa były standardówki. Ogólnie nie polecam tego modelu.Chyba ,że trafił mi sie taki wybrakowany egzemplarz.Skrzydło zwichrowane na połówce.Nie udało się tego zniwelować. Tylko trymowanie na lotkach co dawało gienialne efekty w powietrzu Ciężkawy,niestabilny,krowiasty.Silnik był 0.91 ASP,który z resztą był także porażką na całej lini.Acha ,kierunek też był krzywy,próby naciągania na folii trochę pomogły.Rozwiązanie wysokości na drucie C :crazy: i oczywiście też i otwory i drut krzywy.Przerobione to miałem na popychacz typu Y.Chyba żeby dać dwa serwa na wysokość na ogonie. Jeśli już musisz go kupować to BARDZO BARDZO dokładnie obejrzyj to co przyjdzie w pudle,przyłap jakoś połówki skrzydła i sprawdź najlepiej kątomierzem czy nie ma zwichrowania.Zawsze masz 10 dni na odesłanie do sklepu.
GL Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam, od paru dni też mam ten model (nowy, w pudełku), wygląd jak ten: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5190&Product_Name=CAP_232_60_size_ARF_63inch Ponieważ jeszcze nic do niego nie mam (a z kasą na hobby też krucho), to oblot będzie chyba dopiero na wiosnę. Będę bardzo wdzięczny za kontynuowanie wątku o tym modelu i jego wyposażeniu oraz ewentualnych modyfikacjach. Planuję silnik 2-takt 10 cm2, ale wszystko to jeszcze tylko przymiarki. Jednakowe serwa typu standard, to chyba nie jest najlepszy pomysł jak chodzi o parametry. Raczej na lotki bym widział HS-225BB, na kierunek HS-635, a wysokość to sam nie wiem czy jedno std, czy też dwa np. HS-85. Silnika spalinowego jeszcze nigdy nie miałem, to pojęcia nie mam jak do nigo się dobiera serwo, wstępnie myślałem o HS-225BB, aby mieć w razie czego podmianę dla lotki. Pozdrawiam Grzegorz
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.