marcinmod Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 od niedawna zaczelem robic f 18 z tych planów http://www.parkjets.com/F...Guide_Rev_A.pdf tylko ze nie na silnik pchajacy a na turbinke elektryczna 92mm i nie wiem gdzie jest SC jesli ktos wie prosze o pomoc moze pod wieczor wrzuce pane fotek :rotfl:
Barlu Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Popraw link. Chyba ze tylko mi nie działa. A nie masz ŚĆ na planach zaznaczonego? Jesli jest to mimo napędu nie powinien się zmieniać :wink: [ewentualnie, myślę, że delikatne danie do tyłu polepszy sprawę Ale to tylko moje przemyślenie ]
Osa Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Na planach jest zaznaczony w odległości 3 -3,5 cala od początku skrzydła czyli od tego miejsca gdzie kończy się wręga F3.....
Barlu Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 3.5 cala to jest w przeliczeniu 8.89cm w zaokrągleniu 9. 3 cale to 7,62 [7.7cm w zaokrągleniu] Dla ułatwienia :wink: Może się komuś przyda... Według google 1cal=2.54cm dla jasności :mrgreen:
jary14 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Lepiej zostań przy "ustawieniach fabrycznych". Zmiana silnika nie wpływa na ŚC.
marcinmod Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to moze kilka fot wrzucic??
Barlu Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Nie pytaj tylko dawaj Małe pytanie, jesteś z tego Garwolina co dziś tam byłem? xD [garwolin w województwie mazowieckim, niedaleka Kołbieli, Górzna, ŻELECHOWA, Miastkowa itd.]
marcinmod Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 tak dokladnie woj Mazowieckie i miasto jest nie daleko Kolbieli foto wrzuce troszke pozniej
marcinmod Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 foto z budowy nizej model jeszcze nie skonczony ale niebawem www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17a9df57eced091c.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49267e43bba70345.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab25e65b50bb461c.html
madrian Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Oj, coś to zabudowanie turbinki wygląda nieciekawie. Jak planujesz wzmocnić piankę? Podkłady 3mm mogą się okazać trochę delikatne.
marcinmod Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 depron jest grubosci 5mm myslalem nad polozeniem listewek sosnowych lecz model i tak jest duzo za cieszki na tyl wiec przez cala dlugosc dalem listewke balsowa 5mm mysle ze starczy a jezeli nie to naped pede musial przeniesc bardziej do przodu.
madrian Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A myślałeś o cienkich pretach węglowych?
marcinmod Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 tak ale zeby go wywazyc to bym muslial z 0,5kg olowiu do dziba wrzucic wiec teraz robie nowy tyl i turbinke bardziej do przodu przesune i powinno byc dobrze
Barlu Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 A do zabudowy, użyj rurki od papieru o ile średnica będzie OK. Albo zwiń z tektury ładny kształt, a nie powgniataną kartkę papieru A akumulator gdzie masz?
marcinmod Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 akumulator w dziobie a tunel co na foto to nie jest jeszce zrobiony bo dopiero robie nowy
Taszan Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Ja mam takie male pytanie czy do napedu tunelowego moge wykorzystac silnik spalinowy?? powiedzy o mocy 1.5Kw?? czy tu nie tylko o moc chodzi ale takze o obroty silnika?
Leda_g Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Oczywiście że się stosuję, z tym że są to specjalne silniki np OS.91 VR-DF tutaj trochę informacji http://www.jetmodelproducts.com/dynamax.htm http://www.crcja.org/faq/engine.htm http://www.crcja.org/ducted.htm http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=507103 http://www.bvmjets.com/Pages/fanunit.htm
Taszan Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 NIestety moj angielski nie pozwala mi na dokladne przeczytanie tych stron... Wiec jeszcze jedno pytanie czym taki silnim rozni sie od np. http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2062,silnik-asp-s61-a-tlumik-asp ??
piotr jet Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 witam! Niestety żaden z silników OGÓLNIE dostępnych na rynku nie napędzi wentylatora. Do impelerów stosuje się: OS-max 0,91 VRDF.,K&B 100.,Rossi0,91 oraz OPS 0,91. Silniki te kręcą od 20-25 tyś/obr na minutę moce w przedziale 3,5-5,0 kucyków. Chcesz zdjęcia wentylatorów i silnika K&B 100 pisz na prywatą skrzynkę . Ja przeszłem na jety więc trochę "towaru leży i się kurzy. Pozdrowienia DLA wszystkich zainteresowanych. Piotrek
piotr jet Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Leda_g, Witam! posiadam dwa silniki K&B 100 oraz kilka wentylatorów :Bayron, Gleihauf, Bauer wszystkie wentylatory są w układzie pchającym czyli patrząc od dziobu: rura ,silnik, wetylator. Rozruch odbywa się od "odbytu" Mam też ropoczętego F-68 Sabre z Bayrona. Pisz co Cię interesuje to podeślę zdjęcia. pozdrowienia Piotr Kalinka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.