Dylek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 nie zdecydowany jesteś...Miał być trenerek- będzie akrobat, Miał być epp - a tu balsa Nie tak do końca rozważałem miedzy trenerkiem z balsy lub epp , ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku , że nie opłaca mi się kupować trenerka gdyż mam spalinowe A pole na którym zamierzam latac jest idealne do latanie modelami 3d .
gładkilot Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Nie tak do końca rozważałem miedzy trenerkiem z balsy lub epp , ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku , że nie opłaca mi się kupować trenerka gdyż mam spalinowe A pole na którym zamierzam latac jest idealne do latanie modelami 3d . Nie obraź się ale co ma piernik do wiatraka?? Czemu to ,że masz spalinówkę wyklucza trenerka ?? a co to inaczej będzie latać wtedy??i tak z ciekawości - jak się rozpoznaje takie pole do 3d a jak do trenerkow ?? PS.serio - nie obrazaj się
Dylek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dlatego zrezygnowałem z trenerka elektrycznego ponieważ kupując go nie idę do przodu , a po za tym latanie trenerkiem nie jest już takie ciekawe , a co do pola to chodziło mi o to że jest tam kawałek betonowej drogi , a w wokół są wysokie trawy .
Snyper Power Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Mam pytanie, jaki bedzie dla mnie dobry model, troche umiem latac ale wolalem holowac szybowiec kuzyna dopuki nie mial silnika najmocniejszym jato na parkingu ma to byc model balsowo depronowy i jaka folia oklejic modelik pod malowanie NORMALNYM a nie plastikowym aerografem :?: a i nie podam nigdy ile mam lat :evil:
Gość slawekmod Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Snyper Power, nie pisz postu pod postem i wpisz prawidłowo wiek.
zajc3w Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Mam pytanie, jaki bedzie dla mnie dobry model, troche umiem latac ale wolalem holowac szybowiec kuzyna dopuki nie mial silnika najmocniejszym jato na parkingu ma to byc model balsowo depronowy i jaka folia oklejic modelik pod malowanie NORMALNYM a nie plastikowym aerografem :?: a i nie podam nigdy ile mam lat :evil: Sądząc z treści wypowiedzi : Masz trzy latka trzy i pół sięgasz nosem ponad stół sięgasz już do klawiatury i wypisujesz tutaj bzdury Bez urazy ale nawet nie można zrozumieć co napisałeś. Wracając do tematu : Dlatego zrezygnowałem z trenerka elektrycznego ponieważ kupując go nie idę do przodu , a po za tym latanie trenerkiem nie jest już takie ciekawe , a co do pola to chodziło mi o to że jest tam kawałek betonowej drogi , a w wokół są wysokie trawy . Nie wiem czym latałeś, Ale jeśli wspominany w Twojej pierwszej wypowiedzi kret był wynikiem słabej umiejętności pilotażu, a nie przypadku /zbiegu okoliczności. To może trenerek jednak jest dobrym wyjściem - w końcu też można trochę akrobacji pokręcić, zwłaszcza na pełnym sterowaniu(SW+SK+lotki) i z nadmiarem mocy. A trenerek więcej wybaczy i będziesz mógł więcej się nauczyć zanim go rozbijesz.Z drugiej strony nie należy się od razu zniechęcać - odbuduj pokretowca i spróbuj jeszcze raz Nie wiem- tylko gdybam. Na razie sam zbieram wiedzę i fundusze na pierwszego trenerka(po 13 latach od ostatniego lotu szybowcem), i to co napisałem to tylko wnioski po dość wnikliwym czytaniu forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.