arti61 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam Wszystkich !!! Miło mi będzie gościć wśród latających modelmaniaków. Mam na imię Artur i mieszkam w Szczecinie. O wiek nie pytajcie bo robie się nerwowy. :cry: Moja 14 letnia pociecha rok temu poszła z kolegą na modelarnię lotniczą i tak mu zostało do dzisiaj. Jak się okazało wlazło TO też i na mnie. Zacząłem biegać po sieci, oglądać zdjęcia i pomyślałem że też tak chcę. Mając naście lat budowałem okręty, ale modeliki latające nie były mi obce, a latać zawsze chciałem. Tak więc jestem praktycznie nowicjuszem i będę na tym forum jak na początek czytał, czytał i bezkarnie oraz egoistycznie żerował na cudzych doświadczeniach. Arti61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witaj w naszym gronie modelarzy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Żeruj do bólu a jak się przejesz to wiedze oddasz innym Witaj na pokładzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieczu Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witaj w naszym gronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witaj Jeżeli robisz się nerwowy mówiąc o wieku to spójrz na mój ,a mnie to nie przeszkadza a podpowiem Ci ,spójrz na Marex-a a On się cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafix Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witaj na forum :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany