hondap85 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Dziekuje za szybką odpowiedź i dodatek że w silniku ,bo wczesniej próbowałem w bateri ale zaiskrzyło. Teraz wszysko działa ok więc może jutro spróbuję go oblatać z nowym silnikiem. Chociaż pełne możliwości będzie można sprawdzić po zakupie lipola przynajmniej 1600 25C ,bo obecny 1250 10C bedzie chyba za słaby. :?:
Barabasz Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 ... ,bo wczesniej próbowałem w bateri ale zaiskrzyło. ... Ty to Mistrzu masz poczucie humoru :shock: Aż szkoda, że nie latasz w Olsztynie - szybko byśmy się dogadali. Pozdrawiam,
hondap85 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Dzisiaj oblatałem Nemo na bezszczotcze niestety na zwykłym oryginalnym pakiecie Ni-MH 650 ,bo po wczorajszych experymentach lipol odmówił niestety posłuszeństwa . Ale i tak to nie ten sam samolot . Gdyby nie słabe jeszcze ladowania to w powietrzu można robić z Nemo bardzo wiele Petle , beczki różne kombinacje zwrotów itp na słabym pakiecie wychodzą na pół gazu przedtem przy rozpędzie z góry i to niewiele . Polecam tą zmiane wszystkim posiadaczom Nemo zanim co sprawdziłem na własnym przykładzie spróbują z czymś bardziej ambitnym . Sądze że gdyby udało sie zwiększyć wychylenie lotek to można byłoby latać jeszcze ciekawiej. Dziękuję za dotychczsowe i przyszszłe konstruktywne porady
Gryzon Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Pamiętaj żeyby nie zajeździć Li-Pola regulatorem do Ni-xx (i ile nie obsługuje Li-Poli) ...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.