lisartur Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam Jestem początkujący kupiłem ten komplet nadajnik odbiornik 4 serwa i nie wiem od czego zacząć włączyłem odbiornik i nadajnik mam kwarce włożone serwa podłączone po CH1 CH2 CH3 CH4 ale ruszając drążkami nic się nie dzieje Czy ktoś może pomóc?
Amoath Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 akumulatory podłączone? do odbiornika 4,8V a do optica chyba 8 paluszków AA ?
lisartur Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Tak podłączone nadajnik włączony świeci niebieska dioda odbiornik włączony zielona dioda świeci
Danielstol Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Może kwarce ??? :? przełóż odwrotnie może nie łączą :wink:
Koper20 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A włączył ci się ekran w aparaturze?? bo dioda sie zapali nawet jak jest za mało napięcia na pakiecie, powinno być powyżej 9,5v bo inaczej aparatura się rozłącza i nie reaguje nic!! może naładuj pakiet od optika i wtedy zobacz czy ci się zapali ekran!! Druga sprawa kwarce podłączasz tak: do odbiornika ten ze znaczkiem R-reciver , a do apki T-transmiter. do odbiornika podłączasz kable zawsze żółtym do góry lub w stronę odbiornika, bateria ma tylko czerwony i czarny i podłącza sie ja do specjalnego gniazda oznaczonego jako (-bateria. jeśli ci nie zadziała w takiej konfiguracji to może masz coś przestawione w oprogramowaniu aparatury. Najlepiej zgłoś sie z tym do jakiegoś modelarza to ci powie co z tym jest
Ładziak Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Przestaw w nadajniku modulację na QPCM. ...nie ma za co ;-) .
Koper20 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A właśnie w jakim systemie masz moduł i odbiornik 35MGh, synteza 35MGh czy 2,4Ghz? To jest ważne bo jak masz w aparaturze ustawiony inny system niż ten ,w którym odbiornik pracuje to ci nie zadziała!musisz przestawić!