Skocz do zawartości

Regulator TURNINGY


lewmarko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Nie znalazłem nigdzie na forum odpowiedzi na moje pytanie.

Dlatego zwracam się do wszystkich kolegów o pomoc.

Chodzi o instrukcję - jak zaprogramować hamulec w regulatorach turningy?

Jeżeli, któryś z kolegów zna odpowiedź i byłby tak uprzejmy- bardzo proszę o wiadomość.

Jeżeli już takowa gdzieś istnieje, proszę o wskazanie linku.

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Regle turnigy łatwo się programuje aparaturą? Pytam gdyż zamierzam kupić 40A i 10A i zastanawiam się nad kartą (7$) - każdy grosz mi się liczy i zastanawiam się czy warto ponad 20zł płacić za nią.

Opublikowano

no wystarczy kilka razy machnąć.w TP jest dużo gorzej bo krąży wiele instrukcji i trzeba dochodzić która działa z posiadanym regulatorem.

w turnigi instrukcja mówi prawdę ale i tak uważam że wypada kupić kartę. w głoqie mi się by nie mieściło żebym na lotnisku przy przekładce np akumów z a123 na lipol czytał instrukcje i liczył piknięcia.

Opublikowano

Witam!

Tak jak podpowiedział kolega Andych zakupilłem kartę programatora.

Zdecydowanie polecam ten sposób programowania regulatorów "TURNIGY"

Sprawdziłem osobiście. Posiadam kilka sztuk tego typu regulatorów, które ustawiłem bezproblemowo za pomocą tego urządzenia.

Dziękuję wszystkim. z mojej strony uważam, iż odpowiedź na moje pytanie otrzymałem.

Zyczę wszystkim kolegom, modelarzom, wszystkiego najlepszego.

Opublikowano

Witam

Grzechu kupuj kartę i nie filozofuj. Też mam regulatory turnigy na które przesiadłem się z Tower Pro. Do Turnigy kupiłem kartę do Tower Pro mam instrukcję. I wiecz co? Nigdy już nie będę programował regulatora z poziomu aparatury, a robić to w warunkach polowych, gdzie jest jeszcze sters bo inni patrzą co tak kombinujesz...

Wolę wydać 7$ na kartę jak 307$ na nawy model, który sie "poskłada" przy krecie bo regulator był źle zaprogramowany albo "utyją" Li-Po'le.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

mam 3 regle turnigy i każdy zaczyna odcinać przy właściwym napięciu. fakt że odcięcie (redukcja mocy) w nich to porażka ale to pomińmy.

 

może odcina ci dobrze tylko masz miernik zły lub źle mierzysz

Opublikowano

Ładowarka też mi pokazuje sporo ponad 3.5V na celę przy podłączeniu do ładowania...

 

nie narzekam bo przy pakiecie 420g i silniczku 20g mam 9-10 minut, ale gdyby do 3V rozładowywało byłoby ze 11-12 ;)

Opublikowano

czyli jednak źle mierzysz kolego.

regulator odcina ci faktycznie przy 3,1 ale jak odłączysz mu obciążenie to napięcie jest większe i to jest to proste, oczywiste i jak najbardziej poprawne.

ustaw odcięcie na 2,85 czy ile tam on ma i to rozwiąże twój problem. 2,6 nie polecam bo to jednak chyba troszkę za mało

Opublikowano

slawko_k, ma rację pomiary napięć w tym przypadku dokonuje się pod obciążeniem

np na hamowni a nie po wylądowaniu gdy poziom napięcia powoli rośnie do osiągnięcia wartości właściwej dla pozostałej ilości energii w akumulatorze

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.