attyla Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Odkupiłem model ASW28 od jednego z forumowiczów, składany był z części więc brak instrukcji , znalazłem zdjęcie z instrukcji ale trochę dziwnie to wygląda bo z tak ustawionym środkiem ciężkości model wyważa mi się prawidłowo dopiero po włożeniu lipola 2200 mAh o wadze 190 gram a z tego co wiem standartowo w tym modelu używa sie lipoli 1300-1500 mAh więc prosze o weryfikację czy na pewno tak mam ustawić srodek ciężkości w tym modelu według załączonego zdjęcia . Silnik w modelu to emax 2822. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b209a056c918f2a6.html
dlmtb Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Właśnie tak to wygląda. Jeżeli model nie był złożony fabrycznie to może w kadłub w miejsce wzmacniającej rurki fi6 ktoś dał jakiś „solidny” pręt i z tond te rozbieżności w wyważeniu. Ja również odbudowując ASW po kraksach złożyłem go z nowego kadłuba i skrzydeł, ale środek ciężkości ze standardowym lipolem wypada tam gdzie wcześniej.
attyla Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 Raczej nie w kadłubie jest rurka węglowa 6mm ogon 3mm
Boguslaw Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 attyla, rysunek chyba nie jest w skali więc trudno to ocenić, ale możesz skorzystać z programiku do wyliczania sc, jak chcesz to pisz na priv to ci wyśle. a co do rysunku to jakoś tak strasznie z przodu ten sc, nie powinien być w okolicy dźwigara?
cobra Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Raczej nie w kadłubie jest rurka węglowa 6mm ogon 3mm Na pewno tak jest. SC był niewiele przed dźwigarem. Latałem na pakiecie 1200 3s, a silnik był mniejszy i trochę lżejszy od tego, który teraz jest zamontowany. .
tadek Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Witam! Mam instrukcję do ASW28 Pelikan. SC ma być 5 mm przed przednią krawędzią belki +/- 3mm
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.