Skocz do zawartości

Demoiselle- mój pierwszy model, relacja z budowy.

ludwik1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek skonstruowałem sobie warsztat w garażu, żeby się żona nie denerwowała, że robie bałagan w domu :)

album_pic.php?pic_id=1797

Mój model to Demoiselle od SIG'a

album_pic.php?pic_id=1798

Relacja będzię się posuwała powoli, a to z powodu bardzo znanego- brak czasu ;)

Jestem początkujący i muszę powiedzieć, że mam duży stres, że ja wiem tak niewiele, a Wy będziecie mnie krytykować, a może czasem chwalić. Jednak zawsze chciałem zbudować model RC, a teraz wiem, że stać mnie na takie hobby. Liczę na Waszą pomoc.

• Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Jestem początkujący i muszę powiedzieć, że mam duży stres, że ja wiem tak niewiele, a Wy będziecie mnie krytykować, a może czasem chwalić

Spokojnie sie mozesz odstresowac ;)

Bedziemy krytykowac tylko jesli:

Zapytasz jak cos zrobic - bo nie wiesz - otrzymasz porady, a zrobisz po swojemu (w dodatku zle)

Zazdroszcze miejsca do dlubania - ja kilka razy dostalem juz porzadny ochrzan w domu za przyklejenie stolu do roznych rzeczy takich jak - model, szklanka, ubranie, inne :lol:

Powodzenia w budowie.

Opublikowano

Przy takim porządku w garażu aż chce się pracować. Ciekawe jakie pobojowisko będzie w czasie budowy modelu :P

Model bardzo fajny, planowałem podejść do niego ale jakoś zawsze coś innego wpadało mi do głowy. Czekam na relację.

Opublikowano

To są kleje, których będę używał:

album_pic.php?pic_id=1801

Balsaloc się przyda do krycia modelu, ponieważ jest to litespan, słyszałem, że jest z tym ciężko, ale ja tak łatwo się nie poddam hehe.

No i w końcu zacząłem, model leżał ponad rok w pudełku i czekał na porządny warsztacik, a ja w międzyczasie czytałem... Pierwsze elementy zostały połączone, majowy weekend sprzyja takim pracom, jest trochę czasu :)

album_pic.php?pic_id=1799