Skocz do zawartości

Demoiselle- mój pierwszy model, relacja z budowy.


ludwik1

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek skonstruowałem sobie warsztat w garażu, żeby się żona nie denerwowała, że robie bałagan w domu :)

album_pic.php?pic_id=1797

Mój model to Demoiselle od SIG'a

album_pic.php?pic_id=1798

Relacja będzię się posuwała powoli, a to z powodu bardzo znanego- brak czasu ;)

Jestem początkujący i muszę powiedzieć, że mam duży stres, że ja wiem tak niewiele, a Wy będziecie mnie krytykować, a może czasem chwalić. Jednak zawsze chciałem zbudować model RC, a teraz wiem, że stać mnie na takie hobby. Liczę na Waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Jestem początkujący i muszę powiedzieć, że mam duży stres, że ja wiem tak niewiele, a Wy będziecie mnie krytykować, a może czasem chwalić

Spokojnie sie mozesz odstresowac ;)

Bedziemy krytykowac tylko jesli:

Zapytasz jak cos zrobic - bo nie wiesz - otrzymasz porady, a zrobisz po swojemu (w dodatku zle)

 

Zazdroszcze miejsca do dlubania - ja kilka razy dostalem juz porzadny ochrzan w domu za przyklejenie stolu do roznych rzeczy takich jak - model, szklanka, ubranie, inne :lol:

Powodzenia w budowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim porządku w garażu aż chce się pracować. Ciekawe jakie pobojowisko będzie w czasie budowy modelu :P

 

Model bardzo fajny, planowałem podejść do niego ale jakoś zawsze coś innego wpadało mi do głowy. Czekam na relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są kleje, których będę używał:

album_pic.php?pic_id=1801

Balsaloc się przyda do krycia modelu, ponieważ jest to litespan, słyszałem, że jest z tym ciężko, ale ja tak łatwo się nie poddam hehe.