JasQ Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 W wolnej chwili i przypływie nudy wystrugałem cosik takiego rozpiętość 980mm długość około 680mm waga 280gram tego co na zdjęciu z lotkami , i serwami 2x hs-81 natomiast mam pytanko dotyczące silnika jaki zastosować w spalinkach jestem nowicjuszem i ciężko mi coś wybrać planowałem ASP012 ale nie wiem czy wystarczy czy dać 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Lekko to wyszło Jaki tam jest profil ? wydaje mi się że 1,5 ccm wystarczy ale jak chcesz latać bardzo szybko to 2,5 ccm tylko że taka lekka konstrukcja jest z pewnością delikatna i mocny silnik i duże szybkości mogą ją mocno nadwyrężyć. p.s. masz do tego jakieś plany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JasQ Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 niestety planów nie mam robie wszystkie modele z głowy profil płasko wypukły zapożyczony z mojego poprzedniego modelu sprawdził się bardzo ładnie dlatego go wykorzystałem latać może sobie szybko bo skrzydła nie drgnęły pod obciążeniem 6kg ( tyle ważył wzmacniacz który przez przypadek na nie położyłem ) jeszcze pytanko jaki ciąg daje taki ASP012 mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Sądzę, że będzie miał ponad 700 g ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...