bzykus15 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam jestem zupełnie zielony w tym temacie ale mam zamiar kupić sobie helikopter rc do 200 zł na allegro znalazłem http://www.allegro.pl/item630204855_kultowa_rc_lama_3_kanaly_w_najlepszym_wydaniu.html I powiedźcie czy warto kupić?? Proszę o szybką odpowiedź. A może jednak lepiej by byo kupić samolot? np oriole. Sam już nie wiem prosze o pomoc i jeszcze mam pytanie co do tej lamy jak ze sterowaniem? góra/dół przód/tył prawo/lewo??? jest? bo cena nie jest duża a wygląda na ciekawy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekCz Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Jak masz na razie 200zł to radze ci dozbierać i kupić oryginalną ,4-kanałową lamę e-sky.Ten helikopter co podałeś to zabawka.Nie ma do niej części zamiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzykus15 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 no niestety nie mogę wydać więcej niż 200 zł może nie ma części zamiennych ale czy to będzie dobre jak na mój pierwszy helikopter?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzykus15 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 znalazłem jeszcze http://www.allegro.pl/item629841113_3_kanalowy_airwolf_model_r_c_helikopter_wawa_skle.html może to będzie lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekCz Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 No niewiem ,nigdy nie latałem innym helikopterem niż Lama ,ale gdybyś nawet to kupił to na 90% zaliczyłbyś kreta i byś miał po helikopterze ,bo części raczej nie kupisz.Nie kupuj za szybko,niech się jeszcze wypowiedzą inni. EDIT:To raczej będzie podobne do tamtej Lamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...