Skocz do zawartości

lama dla początkującego


bzykus15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zupełnie zielony w tym temacie ale mam zamiar kupić sobie helikopter rc do 200 zł na allegro znalazłem

http://www.allegro.pl/item630204855_kultowa_rc_lama_3_kanaly_w_najlepszym_wydaniu.html

I powiedźcie czy warto kupić??

Proszę o szybką odpowiedź.

A może jednak lepiej by byo kupić samolot? np oriole.

Sam już nie wiem prosze o pomoc

i jeszcze mam pytanie co do tej lamy jak ze sterowaniem? góra/dół przód/tył prawo/lewo???

jest? bo cena nie jest duża a wygląda na ciekawy model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niewiem ,nigdy nie latałem innym helikopterem niż Lama ,ale gdybyś nawet to kupił to na 90% zaliczyłbyś kreta i byś miał po helikopterze ,bo części raczej nie kupisz.Nie kupuj za szybko,niech się jeszcze wypowiedzą inni.

 

EDIT:To raczej będzie podobne do tamtej Lamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem ludziom ciężko zrozumieć że skoro coś jest tanie i tyle tego na rynku to wcale nie oznacza że jest dobre.Może pokaż rodzicom ten temat niech mają świadomość że jak rozbijesz ten model to kończy on swój żywot w śmietniku bo nie kupisz do niego żadnych części .

Naprawdę szkoda wywalać pieniądze bo to niczego Cie nie nauczy a na pewno zniechęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem ludziom ciężko zrozumieć że skoro coś jest tanie i tyle tego na rynku to wcale nie oznacza że jest dobre

Dokładnie!

Nazwijmy to po imieniu - badziewna zabawka, która po pierwszym bądź drugim upadku będzie nadawała się tylko do kosza!

Szkoda kasy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie