sr71 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Witam Jestem zupełnie zielony w temacie, a kupiłem używany zestaw bez dokumentacji i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem odbiornika do zasilania - wiem ze mam to zrobic do kanału B ale nie ma zadnego oznaczenia gdzie wpiąć plus a gdzie minus, co więcej przy kanale B są 3 a nie dwie wtyki. Umieszczam zdjęcie i będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi - nie chce upalić świeżo co kupionego sprzętu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 minus na dole ( patrząc po zdjęciu ) plus na środku i górny pin zostaje wolny poczytaj tu sobie jeszcze http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=12831&postdays=0&postorder=asc&start=45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sr71 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Oki, wielkie dzięki, serwa ruszyły, mam jednak problem z silnikiem - jak w poście powyżej - włącza sie alarm w silniku ;]. Ale jest to spowodowane tym ze napięcie w maksymyalnym wychyleniu waha sie od 12-14mV(silnik pika(coś jak w cięzarówce na wstecznym;]) i raz na jakiś czas oś silnika jednorazowo przesuwa się o kilka zębatek) . Czy to wina uwalonego regulatora czy słabego zasilania z aku. Mam regulator JES 050 i aku 5V, w układzie są jeszcze dwa miniserwa hd-1370A. z gory dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz rC Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 akumulator podpiołeś przez regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sr71 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...