Skocz do zawartości

Odbiornik e-sky EK2-0420A a zasilanie


sr71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zupełnie zielony w temacie, a kupiłem używany zestaw bez dokumentacji i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem odbiornika do zasilania - wiem ze mam to zrobic do kanału B ale nie ma zadnego oznaczenia gdzie wpiąć plus a gdzie minus, co więcej przy kanale B są 3 a nie dwie wtyki. Umieszczam zdjęcie i będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi - nie chce upalić świeżo co kupionego sprzętu ;)

1414623.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Oki, wielkie dzięki, serwa ruszyły, mam jednak problem z silnikiem - jak w poście powyżej - włącza sie alarm w silniku ;]. Ale jest to spowodowane tym ze napięcie w maksymyalnym wychyleniu waha sie od 12-14mV(silnik pika(coś jak w cięzarówce na wstecznym;]) i raz na jakiś czas oś silnika jednorazowo przesuwa się o kilka zębatek) . Czy to wina uwalonego regulatora czy słabego zasilania z aku. Mam regulator JES 050 i aku 5V, w układzie są jeszcze dwa miniserwa hd-1370A.

z gory dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A regiel ile A ?? Bo być może chodzi o to że potrzebne jest zewnętrzne zasilanie (i ja bym na to stawiał ze względu na "wsteczny" silnika :wink: ). Na jakim MODE latasz ?? Bo coś mi nie pasuje podłączenie regla do 3 kanału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator max 5A, napięcie podpięte do regulatora(5 V), regulator na 3 kanał odbiornika, tak jak w specyfikacji:

0420A-receiver-connections.jpg

 

Czyli Grzegorz rC uważasz ze to jednak wina zasilania - mogę próbować 7V - nie uwale regulatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, ale jak wygląda kwestia napięcia pod ten regulator - 5, czy 7 Voltów?