Jump to content

Kyosho dbx gxr 18


mincia10

Recommended Posts

Witam serdecznie, mam taki problem kupiłem sobie Kyosho dbx (używany), autko działało normalnie do momentu jak wjechałem do kałuży, autko odpala normalnie ale został cały gaźnik przestawiony, bo go przeczyściłem i myślałem że nie będzie żadnego problemu w ustawieniu gaźnika ale się przeliczyłem. jest mi ktoś w stanie powiedzieć ile obrotów mam wykręcić od wkręconych śrubek, albo jak to ustawić, albo o fotkę tych śrubek jak mają być ustawione. Problem wygląda tak że autko odpali rozgrzeje go i jak chce mu dać gazu to gaśnie,kręciłem śrubką od cięgna gazu, od paliwa i tą z tyłu (chyba od powietrza). Proszę o odpowiedź bo autko leży już od tygodnia i nie mogę sobie z tym poradzić.Dodam że paliwo to 16% big bank(czy jakoś tak ) a silnik to gxr 18. Wczoraj udało mi się ustawić z tatą obroty na bardzo ciepłym silniku ale z tym że jak daje mu gazu to już normalnie pali ale jak spadnie na małe obroty to gaśnie ale to jeszcze spróbuje z tatą ustawić, ale martwi mnie to że jak silnik chodzi to paliwo mi się spala ale olej z paliwa osiada się w tłumiku i zostaje zasysane z powrotem przez podciśnienie do zbiornika paliwa. Proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Takie silniki (żarowe) nie spalają oleju może kilka % spalą ale resztę wypluwają. Być może masz gdzieś zapchany tłumik więc go odkręć i wlej do niego paliwo ale zwykłe (benzynę) żeby przepłukać. Teraz jeśli chodzi o regulację.

Śrubka na gaźniku (tam gdzie serwo pociąga orczyk na gaźniku) wkręć tak aby była równa z jej "obwódką" czyli śruba niskich obrotów, taka czarna śruba a może nawet nie śruba tylko taki plastik przyczepiony do śruby to jest regulacja składu mieszanki czyli regulacja wysokich obrotów a śrubka taka ze sprężynką lub z harmonijką na boku gaźnika to jałowych obrotów.

 

Śrubkę wysokich obrotów należy obracać w prawo o 1/8 obrotu (zubożyć mieszankę), jeżeli:

- samochód mocno kopci i słabo przyspiesza

- z wydechu wylatują obficie krople paliwa

- temperatura silnika po intensywnej jeździ nie osiąga 100oC

 

Śrubkę wysokich obrotów należy przekręcić w lewo o 1/8 obrotu (wzbogacić mieszankę), jeżeli:

- gdy silnik osiąga zbyt wysoką temperaturę tj. powyżej 135oC

- gdy gaśnie przy wchodzeniu na wysokie obroty – oznacza to zbyt małą ilość paliwa dla pracy silnika w wysokim zakresie obrotów

 

Polecam to przestudiować z tatą ;)

http://www.modelehobby.pl/tab.php/tab_id/6

Pozdrawiam i życzę powodzenia w regulacji ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.