Artur Caban Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Użyłem tego: http://www.nastik.pl/dynam-30a-p-77.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZ Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Dzieki Artur, "wyjście BEC pod maks. 4 serwa " , nie obawiales sie podpiac 6? Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Caban Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ha! Przyznaję, że zbagatelizowałem ten parametr, a z tego co napisałeś o "pożarze regulatora" należałoby jednak chwilę się zastanowić :? Pzdr - A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 3 czy 6 serw - nie ma znaczenia. Istotny jest tylko parametr BEC - 2 A !!! Tak naprawdę to istotne jest jakie to są serwa i ja to nazywam: współczynnik jednoczesności, tzn na ile większy pobór prądu może wystąpić w kilku serwach jednocześnie. Nie ma jeszcze tak najgorzej jeśli BEC jest liniowy, przy przeciążeniu stopniowo obniża napięcie na wyjściu. I taki jest w regulatorze Dynam. Gorzej jest z BEC-em z przetwornicą, umownie zwane impulsowe. Zabezpieczenia są w procesorze obsługującym przetwornicę i jak oglądałem testy takiego BEC-a to nie wyglądały zachęcająco. Długie, powolnie narastające przeciążenie to zachowywał się jak liniowy, krótkotrwałe ale ostre przeciążenie powodowało restart procesora regulatora, który przywracał napięcie na wyjściu po prawie sekundzie... !! Problem jest i nie należy go bagatelizować, mimo że niewielu z nas spotkało się z nim w praktyce. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Caban Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Cześć. Oto kilka fotografii z wczorajszych lotów. Mój Kolega Gajowy widział Starlinga po raz pierwszy z bliska i w powietrzu. A po tym, kiedy w warunkach niemal atermicznych Starling wykonywał nad lądowiskiem rundę za rundą bez zauważalnego opadania, Gajowy coś zaczął przebąkiwać, że też chce mieć takiego Zdjęcia zrobił Gajowy, któremu dziękuję. Pzdr- A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajowy Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Cała przyjemność po mojej stronie Arturze. Dodam cytując J.Himilsbacha z "Wniebowziętych", że "mową ludzką nie da się tego powiedzieć..." jak wspaniale lata Starling. Pozdr. Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 No to i ja dołącze się do tematu elektryfikacji Starlinga Najpierw popełniłem "zbrodnię " dokonałem zamachu na piękny nosek kadłuba Nastepnie przygotowałem zestaw Idać od lewej kołpak z łopatami 11x6, Ray 3542/06 oraz elektrownia 4x A123 2300.obok widac wzornik do wiercenia otworów we wrędze Okazało się że moja elektrownia jest troche za cięzka i trzeba było dorzucic "nieco" ołowiu na "dupcię" widac zreszta bo przykleiłem czerwoną taśmą. Teraz moge stwierdzic że Elektro Starlinga mogę zamienić na Falcona a tak naprawdę to nie wiem czy latać jednym czy drugim . Razem ze mną był Tomek ze swoim Promykiem .Mam nad nim tę przewagę ze On ma problem wystartowac sam ,potrzebny mu pomocnik co zwykle z przyjemnościa czynię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Caban Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A który ładniejszy Falcon czy Starling? Czy skrzydła oby szybowców mają ten sam profil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A który ładniejszy Falcon czy Starling? Czy skrzydła oby szybowców mają ten sam profil? Wolisz brunetki czy blondynki :?: Profil ponoć ten sam choć skrzydła się różnią :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Caban Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Lubię brunetki, podobają mi się blondynki. A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Jerzy - czym różnią się skrzydła oprócz sposobu podziału ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Jerzy - czym różnią się skrzydła oprócz sposobu podziału ?- Jurek No właśnie TYM podziałem .... a - i ilością śrubek mocujących :devil: ps. czasami były a czasami nie było klap ... ps2. w czwartek jak wrócę do B-B to sprawdzę czy cięciwa ta sama .... :?: :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzięki. Czyli z punktu widzenia - do do lotu, niczym ? Lub nieistotnymi pierdołami ? Dla mnie Starling ładniejszy, bo smuklejszy kadłub, na ziemi. Na 100m i tak G...widać ? 1 bagnet zamiast 2 w Starlingu to + dla Falcona..... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Dzięki. Czyli z punktu widzenia - do do lotu, niczym ? Lub nieistotnymi pierdołami ? Dla mnie Starling ładniejszy, bo smuklejszy kadłub, na ziemi. Na 100m i tak G...widać ? 1 bagnet zamiast 2 w Starlingu to + dla Falcona.....- Jurek A do Falcona więcej załadujesz :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 I to kolejny +... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 I to kolejny +...- Jurek My tak gadu-gadu a pytanie było - KTÓRY ŁADNIEJSZY - a o gustach - jak wiesz - się nie dyskutuje .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 "- KTÓRY ŁADNIEJSZY " Trudne pytanie ! to raczej jak żona i kochanka obie potrzebne Starling ma nieco mniejszą cięciwę .Mój na razie ma centro bez klap (brakuje serwa raczej na serwa)Centro z klapami musi troszkę poczekac :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkos Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witajcie ! Miałem dziś przyjemność oblatać "szpaka" kolegi ... model leżał długo, aż żal było patrzeć. Poprosiłem kolegę żeby przywiózł go dziś na lotnisko. Najpierw setup (dokładny) trochę strachu i w górę ... :jupi: CUDO :!: Nie trzeba było nic trymować, leciał jak po sznurku - nie będę dziś spał w nocy :? Zakochałem się :!: P.S. Relacja świetna, oby wszyscy tak przykładali się do pracy :wink: , może i się przyda po dzisiejszym dniu lotów "szpakiem" :jupi: Pozdrawiam, zakochany w STARLINGU :oops: ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ufff, następny :crazy: :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruta82 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mam Falkona ale bardziej chyba podoba mi się starling i właśnie prawdopodobnie będę zamieniał te modele.Może ktoś by chciał się zamienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.