robert_s86 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2009 Kupowałem go w UK o tutaj http://mikes-models.co.uk/ jakbyśmy chciał kupić z UK to cła nie płacisz bo przecież należymy do UE. Cena 85.99 GBP~449 PLN
robert_s86 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 Wymieniłem ostatnio serwa i mam już za sobą 6 lotów jednak mam pewien kłopot. Podczas lotu poziomego SW jest ustawiony ok 4-5mm w dół i lata się super, jednak podczas lądowania bez silnika gdy prędkość jest mała muszę go wytrymować w drugą stronę ok 5-6mm i wtedy ładnie szybuje i ląduje. Zastanawiam się czy nie dać podkładek pod silnik i zwiększyć skłon czy to może wina ŚĆ który jest ustawiony na przedni wg. producenta 75~90mm
motyl Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 silnik i kąt zaklinowania płata, a dopiero po tym SC
wojcio Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Piękny model! Mam pytanie nowicjusza :oops: Czy "baryłki" mocowane do orczyka serwa są przymocowane na sztywno? Jeśli nie to jak rozwiązać problem odkręcania się śruby od drugiej strony? Ja zawsze kontruję śrubę mocującą drugą nakrętka ale w zestawie nigdy nie ma dwóch... Wojtek
radek872 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 silnik i kąt zaklinowania płata, a dopiero po tym SC Ciekawa teoria jak dla modeli ARF ;D Silnkiem sobie moze regulowac góra dół w wicherku najpierw to trzeba go odpowiednio wyważyc.W 99% akrobatów silnika góra dół sie nie rusza tylko mocuje na 0 ew drobne korekty do zawisu aby model trzymał pion a to co opisuje to typowy objaw zbyt przedniego wyważenie. Prawidłowe zachowanie dobrze wyważonego modelu to minimalne opadanie po odjęciu gazu.Sprawdz także w locie na plecach powinien minimalnie opadać i wypychanie drązka powinno być max 1/3 zakresu prawdopodobnie bedzie to u Ciebie połowa manetki z takim ustawieniem jak masz teraz.Przesun sc do tyłu i sprawdz jeżeli nie przyniesie efektu wtedy nalezy szukac dalej. Kąt zaklinowania i kąt silnika wykluczam w modelu ARF gdzie produkowane sa ich tysiace kąty są dobrze ustawione chociaż mogłes trafic na bubla co jest mało prawdopodobne.
motyl Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Kąt zaklinowania i kąt silnika wykluczam w modelu ARF gdzie produkowane sa ich tysiace kąty są dobrze ustawione chociaż mogłes trafic na bubla może najpierw warto sprawdzić albo zmierzyć a później odsyłać do wicherka ??
radek872 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ale co tu sprawdzać jak to jest masówka a model zbiera dobre opinie na forach chyba nie robia tego tak, że każdy model jest inny. To laserowa wycieta układanka przemyslana tak, że najwazniejsze elementy pasują do siebie idealnie i nawet mały Chinczyk nie znający sie na modelarstwie poskłada to poprawnie na nocnej zmianie.
robert_s86 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Dziś przesunąłem ŚĆ o 1cm do tyłu i okazało się że to strzał w dziesiątkę.Do lotu poziomego wystarczą 3 kliknęcia na trymerze wysokości a przy lądowaniu bez silnika lekko opada. Poza tym yaczek w powietrzu zachowuje się bez zmian. Myślę że jeszcze popróbuje i przesunę ŚĆ o kilka mm w tył i sądze że wtedy powinien utrzymać lot poziomy bez trymowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.