mataus Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Siemka.Wiem ze juz były takie tematy ale nic mi one nie pomogły.Do rzeczy czy Macie jakieś plany szybowca z depronu na aparature 2 ch do 1,7 m rozpietosci i dość łatwego w pilotarzu ,ponieważ jestem początkującym modelarzem.Jeszcze raz Przepraszam Pozdrawiam Mateusz
mataus Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 blackriver ten toto2 to jakis mało szybowcowaty
MiQ27 Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 gładkilot, Guppy jest zasadniczo balsowy i takoż plany do niego. Owszem, ludzie robią go też z depronu (nawet u nas na forum), ale nie wiem, czy ktoś opracował plany w pełni "zielonej" wersji. blackriver, Toto nie jest specjalnie łatwy w pilotażu, przynajmniej w wersji Motylastego (zero wzniosu). Trzeba by zrobić płat z uszami albo wzniosem.
Motylasty Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Wystarczy tylko zmodyfukowac płat poprzez dodanie wzniosu, lub dorobienie uszu w tym modelu : ToTo-1 , ToTo-1 Model ten pierwsze loty wykonywał właśnie jako szybowiec. Później dodałem napęd, wtedy jeszcze szczotkowy.
Łukasz K. Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 a propo guppyiego zaczynam robic i to z depronu.wakacje spedze u babci a tam podklad pod panele 1.80 za plyte.ogon mam zamiar zrobic ze stropianu i moze zmocnie go wloknem szklanym i zywica
mataus Posted June 24, 2009 Author Posted June 24, 2009 A i jeszcze pytanko.Czy ten toto-5 moze byc wykonany z depronu??Oczywiście kadłub z laminatu.
Motylasty Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 A i jeszcze pytanko.Czy ten toto-5 moze byc wykonany z depronu??Oczywiście kadłub z laminatu. Pomysł raczej dziwny.
mataus Posted June 24, 2009 Author Posted June 24, 2009 No troche tak ale nie mam zbytnio kasy na balse i inne ;/