Skocz do zawartości

Futaba 6EX 2.4GHz i podłaczenie do kompa


hyniek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem nowy w temacie latania RC i stoje przed wyborem aparatury. W sklepie modelarskim, który odwiedziłem sprzedawca zasugerował mi Futabe 6EX 2.4GHz. Preśledziłem forum i widze, że jet to dość dobra aparatura. Jednakże sprzedawca nie był w stanie powiedzieć czy jest możliwość podpięcia tej aparatury do PC.

Czytałem na RCgroups.com, że istnieje taka możliwość poprzez jakiś standardowy kabelek GWS czy coś ale zdania są podzielone.

I tu mam pytania do was posiadaczy w/w futaby: Podłanczaliście ten nadajnik do kompa?

Jak tak to na jakim kablu? i gdzie w EU mogę taki dostać?

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże sprzedawca nie był w stanie powiedzieć czy jest możliwość podpięcia tej aparatury do PC.

Wiec proponuje kupic gdzie indziej :lol:

http://www.modelshopleeds.co.uk/catalog/index.php?cPath=41_53&osCsid=f2e019a15ad6284a8f7736093754af5e

 

Tam kupilem swoja dawno temu (35MHz) dobre radio jak za te pieniadze, kabelek kosztowal dodatkowe kilka funtow - podlaczany od dolu (prostokatne gniazdo) do USB w komputerze.

Zwroc tylko uwage na ceny i wybor odbiornikow :?

Jezeli planujesz w przyszlosci kilka dodatkowych modeli to polecam DX7 - duzo tansze odbiorniki.

Mialem porownanie od razu - jako, ze kolega z ktorym latalem mial wlasnie nowke DX7 moim zdaniem warto dolozyc, ale to juz zalezy od planow na przyszlosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką reakcję

Może na www.pitlab.pl

Na pitlab.pl mają kabelek do futaby tyle, że kabelek zakończony jest wtyczką RS232 co uniemożliwia zabawę z RealFly i nadal nie wiem czy ten kabelek w ogóle dizała z 6EX.

Jezeli planujesz w przyszlosci kilka dodatkowych modeli to polecam DX7 - duzo tansze odbiorniki.

Tyle, że DX7 kosztuje 2x tyle co 6EX może masz jakąś tańszą propozycję :mrgreen: