wichercat Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Zapraszam jutro na lotnisko. Po dzisiejszym docieraniu którego zresztą byłeś uczestnikiem i stada chrabąszczy czy jak one się tam nazywają wprowadziłem ostatnie poprawki korekta wyważenia choć tu jeszcze przydałoby sie Twoje oko i Krzycha który wkońcu ulotnił Skybolta .... :devil: Także jak jutro będą warunkii (jeszcze słyszę w uszach ten rasowy dźwięk saito wrrr) lecimy - weź kamerę :rotfl: Jutro wstawię filmik z docierania... ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Zapraszam jutro na lotnisko. Po dzisiejszym docieraniu którego zresztą byłeś uczestnikiem i stada chrabąszczy czy jak one się tam nazywają wprowadziłem ostatnie poprawki korekta wyważenia choć tu jeszcze przydałoby sie Twoje oko i Krzycha który wkońcu ulotnił Skybolta .... :devil: Także jak jutro będą warunkii (jeszcze słyszę w uszach ten rasowy dźwięk saito wrrr) lecimy - weź kamerę :rotfl: Jutro wstawię filmik z docierania... ;D a propo jak to zrobić bo przec picassa nie idzie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 No i po oblocie...niestety nie udany do końca ale po kolei: Silnik....dźwięk praca już nigdy 2 takta :lol2: Kołowanie i start bez najmniejszych problemów kilka metrów i delikatnie poszedła w góre: Lot już nie był taki ciekawy...od razu po starcie dało się wyczuc mocne ściągania na prawe skrzydło co w efekcie przy próbie lądowania zakończyło sie tak: Zniszczenia nie są wielkie na weekend będzie ok. Musze sprawdzić pomiary i powinno byc dobrze ogólnie model suuper z saito oczywiście ;D Filmu nie wstawię bo koniec jest niecenzuralny :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Lot już nie był taki ciekawy...od razu po starcie dało się wyczuc mocne ściągania na prawe skrzydło co w efekcie przy próbie lądowania zakończyło sie tak: Mówiłe,że podwozie nie wytrzyma :faja: Lotki przestały też działać czy :ass: z cie i panika ? Model jest chyba jakis krzywy, że tak go na prawo targało no chyba, że ustawiłeś stery nie w neutrum Filmu nie wstawię bo koniec jest niecenzuralny Święci są tylko w niebie spokojnie wstaw filmik wiadomo emocje itp :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Mozesz muzyke jakas wstawic w momentach niecenzuralnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Co do podwozia to zadziałało idealnie bo siła uderzenia była nprawdę duuża i wyrwało sie tam gdzie powinno brawo dla konstruktorów great planes nie robiąc krzywdy kadłubowi.... Ok to znacie jakowyś serwer oprócz youtube na którym można umieścić movie? Czy był krzywy, pomiary tyłu były robione i wklejane na żywicę 30 minutową....model miał tendencje do mocnego przechyłu na prawo i nie bardzo szło to wytrymować .....podczas podejścia faktycznie zaciągnąłem wysokość bo było za szybko ale nie towarzyszyło temu kontrowanie lotkami w lewo i wywinął półbeczki i *^$#%$*Y zresztą zobaczycie na filmie... w ten weekend kolejny lot mam nadzieję że udany ale przed tym pomierze u kolegi na jego laserach wszystko aby wyeliminować potencjalne krzywizny.... Jedmej rzecy tylko nie sprawdzałem rozkładu wagi poprzecznego czyli prawo lewo choc nie wiem czy jest możliwa róznica w takim modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 www.vimeo.com tu wrzucisz bez wiekszej utraty jakosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Model już odbudowany ale... to ale dotyczy równowagi poprzecznej tzn. zrobiłem prosty test: silnik leży 90 stopni w prawo...model miał tendencję do schodzenia na prawe skrzydło...test: sznurek przymocowany do łoża - oś podłużna symetrii i pasek od apki na końcu kadłuba owinięty i tak mając dwa punkty podporu podniosłem model..... efekt - model przechyla się znacznie w prawooooo test 2: ta sama czynność tyle że na końcu lewego skrzydła położyłem 30g ołowiu i jaki rezultat model praktycznie leży poziomo :shock: na moje oko jeśli wystartuję tak jak jest teraz to znowu będzie to samo... jak uważacie dokładać ołów...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Hej, To żadna nowość ołów w skrzydle - połowa albo lepiej moich modeli lata z ołowiem w lewym lub w prawym skrzydle... Wyważaj modele w 2 osiach - będzie dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 No i tak zrobię bo pamiętam oblot jak zaraz po starcie model skręcał samoczynnie w prawo co zresztą przyczyniło się do buumm... Więc mam nadzieję że teraz będzie tylko radość z lotu :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 ...w uwięziówkach specjalnie wklejało się nakrętki w koniec skrzydła, żeby można było wkręcić śrubę odp. długości i/lub materiału (stal, mosiądz)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 ...w uwięziówkach specjalnie wklejało się nakrętki w koniec skrzydła, żeby można było wkręcić śrubę odp. długości i/lub materiału (stal, mosiądz)... Zgoda tutaj mówisz o wyważeniu masowym, ale tam może być wina po stronie aerodynamiki zwichrzenie płata lub samej lotki i ołów może sporo namieszać przy wiekszej szybkosci może lecieć prosto a przy mniejszej sciągać i wpadać w kora.Potrzebny jest doswiadczony pilot który przytrzyma lotki wychylone i wyniesie model do góry aby wytrymować polatać i sprawdzić dokładnie co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 test 2: ta sama czynność tyle że na końcu lewego skrzydła położyłem 30g ołowiu i jaki rezultat model praktycznie leży poziomo :shock: Wskazuje na ołów - oczywiście OPRÓCZ złego wyważenia statycznego może się trafić niewyważenie "aerodynamiczne"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Sorry ale nie dam Wam się porozwodzić nad tym tematem bo z 15g na lewym skrzydle lata jak po sznurku ;D yy znaczy się latał po przypodejściu do lądowania podwozie sie wykleiło i jak poszewdłem na drugi krąg to poodpadało :devil: i poleciało w wysoką trawę :lol2: i pomimo prób szukania nie odnaleźliśmy go :devil: wariactwo.... no nic znalazłem w modelemax podwozie węglowe i takie założe :devil: no nic może przed żarem zdąże jeszcze polatać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bostyl Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 mam revolvera i latam na OS 7,5cm-śmigło 13na3,45 , lata jak perszing.wracając do tematu rury łączącej jestem zaskoczony,u mnie też cięszko wchodziła ale weszła bez szlifowania powieszchni. A podwozie orginalne połamałem od razu i kupiłem na allegro u www.pgmodel.pl -- wielkości średniej-- i do dzisiaj latam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 No ja jeszcze nie korzystałem z całej mocy alew już widać że zapas to ma ;D co do podwozia ja zamowiłem podobne 275 rozstaw ; 150 wysokość na trawę powinno być idealne a i jest jednoczęściowe więc powinno lepiej rokładać naprężenia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasper150 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Węglowe na trawe ? (chyba, że mowa o polu golfowym) Raczej się nie sprawdzi, więcej szkód może narobić, niż pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 No nie masz racji bo sprawdza się idealnie. Model kołuje startuje i ląduje suuper. Do tego dodałem śruby nylonowe i jedyne uszkodzenia to ich wymiana na nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkos Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ciekaw jestem jak potoczyły się dalsze losy Revolver`a, chętnie też zobaczyłbym film z lotów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 historia revolvera zakończyła się w zeszłym sezonie na jesieni tzn wtedy ulotniłem yaka 2.16 na 50 cc beznynce i w sumie wszystkie modele powędrowały na szafę lub do piwnicy :devil: OStatnio z nudy postanowiłem go przygotować do sezonu bo podczas ostatniego lądowania naruszyłem podwozie (mocowanie)......ale ogólnie to jakby był chętny to sprzedałbym go bo już mnie nie kręci taki "malutki" samolocik :mrgreen: ale może go ulotnię bo najbardziej szkoda silnika żeby tak leżał i nic nie robił...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.