Drako_27 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam Po pięknych lotach moim EXTRIMKIEM przyszedł kres kochanego modelu źle wyliczony czas lotu i nieudane awaryjne lądowanie i po extrimku napewno zamówie jeszcze jeden taki model bo naprawde frajda latania tym modelem jest pierwszorzędna i tu nastaje moje pytanie elektronike i silnik chcę przełożyć do Wilgi artexu tylko nie wiem co z śmigłami mam tylko 10x5 od extrimka czy do wolno latającej Wigi trzeba zamówić inne śmigło czy morze być użyte od extrimka ?
Bartosz Mesjasz Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Śmigo dobierasz zgodnie ze specyfikacja silnika nie pod model.
Drako_27 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 wlaśnie nie byłem pewien bo np 10x5 idzie też kupić we wersji SF
Bartosz Mesjasz Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 SF skrót od slow fly, śmigło do lekkich małych silników 3f.
alchemique Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Tylko uważaj bo SF bierze dużo więcej prądu niż normalne śmigło do elektryków o takim samym rozmiarze i średnicy.
marcin133 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Śmigo dobierasz zgodnie ze specyfikacja silnika nie pod model. A potem dziwota że coś źle lata. Taka rada to oczywista bzdura bowiem typ modelu to najistotniejszy czynnik przy doborze śmigła. Specyfikacja silnika jest po to aby wiedzieć czy planowane śmigło mieści się w granicach obciążeniowych dla silnika. Akurat w przypadku extrim-wilga mogą nie występować istotne różnice przy wyborze śmigieł.
Bartosz Mesjasz Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 marcin133, o ile faktycznie przy extrimie i wildze można pobawić się w zmianę skoku do średnicy śmigła przy jednym silniku, o tyle do modelu konkretnie dobiera się napęd zgodnie z jego przeznaczeniem. Nic ci po śmigle jak ci go silnik nie obsłuży....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.