Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Racja, kupię 12x6 na dotarcie i do latania też będzie jak znalazł. Ewentualnie 14x6 jeszcze kupię, ale to sie zoabczy.
Konrad Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 14x6 będzie raczej zbyt duże do tego motorka.Marcin133-uważaj aby nie rozpętać kolejnej wojny .Z tym docieraniem na mniejszych i większych śmigłach zdania są równie mocno podzielone jak przewaga syntetyka nad rycyną
marcin133 Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 14x6 będzie raczej zbyt duże do tego motorka.Marcin133-uważaj aby nie rozpętać kolejnej wojny .Z tym docieraniem na mniejszych i większych śmigłach zdania są równie mocno podzielone jak przewaga syntetyka nad rycyną Przekazuje to co sugerują producenci. .... Zresztą brałeś udział w dyskusji na ten temat już jakiś czas temu - widać cytaty z instrukcji nawet do Ciebie nie przemawiają.... to nie mój problem.
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Dobra, kupie wiec tylko to 12x6 i na nim wszystko bedę robił. Do mokiego to ono będzie raczej średnie, wiec między różnymi opiniami
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Witam! Kupiłem już co mi potrzeba, ale mam nowe pytanie. Czy przesunięcie osi ciągu silnika (śmigła) w górę o 4-5mm spowoduje negatywne skutki? Nowe łoże jest większe. Dolne śruby pasują, do starych dziur, ale górne nie. Chciałbym wykozystać dolne mocowanie, a górne wywiercić od nowa. Jeżeli jakieś negatywne skutki wystapią to jak sobie z nimi poradzić? Proszę o odpowiedź, sprawa "superplina". Jurek S
karlem Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 ...nie powinno jakoś drastycznie zmienić własności lotnych...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.