jary14 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ostatnio bardzo mnie zaciekawiło latanie "do tyłu". Nawet przez chwile mi przeszło przez głowę -"spróbuję... ale ochłonąłem xD Tu mam pytań ?? (W sumie to tylko czysta ciekawość, ale myślę, że się przyda wiedzieć xD) - Skąd i jaki napęd kupić, żeby tak latać ?? - Specjalny regiel ?? - Jak to wygląda na aparaturze ?? - Czy ktoś już tego próbował... bo się chyba za bardzo nie przyjęło... 2 lata temu bvył taki BUM, a potem cisza i mało widziałem filmików na YT... Myślę, że taki temacik o 4D się tu przyda - bo chyba nie tylko ja się nad tym zastanawiałem... xD
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 http://unitedhobbies.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=63&curPage=24&v=&sortlist= chociażby tutaj (na ostatniej stronie jest jeszcze jeden silnik) regulator zwykły, ale trzeba mieć tryb helikopterowy w aparaturze (z tego co pamiętam - swego czasu rozkminiałem ten temat)
jary14 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Kurde same leciutkie te silniczki (do 50g) Czyli większy model nie poleci do tyłu ?? Bo ja się zainteresowałem jak jeden forumowicz sprzedawał Blade Dancera 4D - a on za lekki nie jest...
MiQ27 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Wprawdzie to nie 4D, ale ostatnio na RCgroups znalazłem opis Pipera, którego gość zrobił z depronu z założeniem, że będzie w układzie kaczki. Czyli zasadniczo lata "do tyłu". Ponoć miny innych modelarzy na lotnisku i uwagi "ale to nie w tę stronę powinno lecieć" - bezcenne
ECO400 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 sorry że zapytam ale ten link który podał strejla_u jest mało precyzyjny... cz chodzi dokładnie o ten silnik :?: http://unitedhobbies.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6465&Product_Name=Variable_pitch_prop_&_motor_set_9%22_Type_A
jary14 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Tak - na przykład taki. A jak to funkcja Heli ?? Czyli, że kierunek się zmienia przełącznikiem czy neutrum jest w połowie ??
ECO400 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Chyba musisz mieć funkcje sterowania gyrem
bzik4 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 wcale nie musi być funkcja heli, tylko silnik zrobić na przełączniku a ch3 podłączyć do serwa sterującego skokiem łopat i zupełnie niedawno widziałem te silniki w www.sklep.modelarnia.pl edit o proszę http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2839,zestaw-evp-model-motors
jary14 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 Patrzcie - jakaś moda, żeby trzymać silnik "w środku" modelu ?? Ten bajer mi się spodobał UnitedHobbies -4D
Barlu Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Zauważ że masz kilka plusów jakie są pokazane na filmie, przez co ten pokaz akrobacji 4D był naprawdę piękny [mimo że to Niemiec to m i się podobało] xD Tylko że dojdzie kilka g na wzmocnienia, chociaż nie widać ich zbytnio na filmie ale zapewne coś jest :twisted: Poza tym to gratulacje dla pilota za to opanowanie modelu :mrgreen: PS: I zauważcie że on lata kciukami a nie tak jak wielu pilotów "na dwa palce"
robraf Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 też latam kciukami bo 2 palcami mi nie wygodnie chcialem kiedys zamiast ośki silnika zwyklej dać rurke i zrobic takie cos ciekawe co by z tego było...
Ładziak Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 [mimo że to Niemiec to m i się podobało] Zwłaszcza, że ten Niemiec to... Litwin http://www.pauzuolis-rc.com/
Barlu Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Ale wtopa, spaliłem :oops: XD Sorki Bo tylko Niemcy wrzucając do filmików piosenki Rammstein-a xD [żart]
klodzik Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Nie trzeba trybu heli, gyro itp. Sterowanie: silnik włączony na max obroty, serwem poprzez popychacz przechodzący przez piastę zmieniasz kąt natarcia łopat dodatni do przodu, ujemny do tyłu (delikatnie mówiąc - podobnie do śmigła ogonowego w śmigłowcu). Ciągłe max obroty zapewniają szybkość i dynamikę sterowania, niestety nie oszczędzają pakietu. Można się bawić w mixowanie zwiększania obrotów silnika ze zwiększaniem kąta natarcia śmigła + i -.
ali1983 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: to odnośnie filmiku...
grabos65 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Odświeżam temat wie ktoś może jaki ma ciąg tego typu silnik z UH bo jestem ciekaw jak lekka powinna być konstrukcja... Zaciekawiło mnie te dziwactwo a cena tego silnika w miare przystepna :twisted:
arthx Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Jest juz trzecia wersja Arrow-a : nie pamietam dokladnie wagi - ale jest to ok 130 gram - depron 3 mm (frezowany miejscami w celu obnizenia wagi) , troche weglowych rurek i plaskownikow. Niestety - nie wiem jak te napedy VPP z HC sie sprawuja, Arrow v3 ma smiglo 9 calowe
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.