Skocz do zawartości

Wskaźnik napięcia 4,8V


ECO400

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam ten co pokazałeś. Zdaje egzamin i nie uważam że to jest badziewie.

Ten wskaźnik przy serwach w spoczynku pokazuje dość dobrze.

Gdy pracujesz serwami wygląda jak by spadało napięcie na tym wskażniku.

Jak duże Serwa, więc oceniłem że wiarygodne sprawdzenie jest przy włączonym układzie zasilania w modelu bez obciążania serwami.

Dla orientacji jest to zdecydowanie dobre i tanie rozwiązanie i idealnie sprawdza się na lotnisku.

Waży tyle co nic a dla mojego zboczowego modelu nie znalazłem nic lepszego do sprawdzenia w polu na szybko pakietu.

Opublikowano

Możesz to mieć w modelu i masz orientacyjny odczyt czy jeszcze możesz latać czy nie.

Jak to kupisz to sprawdź sobie czy to dobrze wskazuje tzn.

Naładuj akumulatory i sprawdź miernikiem jakie jest napięcie.Jak będzie wykazywać że jest źla na wskaźniku sprawdź miernikiem jakie jest teraz napięcie.

Będziesz miał sprawdzony ten wskaźnik i będziesz 100 % pewny.

W trakcie też możesz sobie sprawdzić jak to działa.

Ja tak sprawdziłem i teraz tylko bazuje na wskazaniach z tego wskaźnika i jakoś wszystko jest OK.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam , mam pytanie , troche z poza tematu :

Czy do takiego amperomierza analogowego, tablicowy potrzebuję bocznika ? Żeby go uruchomić i dobrze działał.taiego

 

Przeczytaj opis na podanej przez Cię stronie ... :evil:

  • 1 miesiąc temu...
Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

Osobiście przetestowałem kilka wskażników ale każdy mial jakieś wady , jak pokazywał dobrze to był sporych rozmiarów . Jak był mały to pokazywał jak chciał , W końcu zdecydowałem popełnić wskażnik do moich modeli samodzielnie a ponieważ latam F3F i mam mało miejsca na dodatki popełniłem takiego olbrzyma na mikrokontrolerze . Zastanawiam się jeszcze nad kilkoma kwestiami tj sposób wyswietlania linijka / punkt i mozliwością zapamiętania minimalnego napięcia podczas lotu .Docelowo wskażnik będzie miał możliwośc pracy jako linia , punkt i pamięc minimalnego napięcia w trakcie lotu. Jestem otwarty na sugestie kolegów to co w tej chwili testuje widać na zdjęciach napięcie od 4V do 6V co 0,2V Rodzaj skali jest w zasadzie dowolny bo układ jest na procku. W chwili wolnego czasu zbuduje wersję eco na 5 ledach i może jak mnie coś podkusi na wyświetlaczu LED "8.8"

 

dsc01443dfh.jpg

podczas pracy

 

dsc01441wzj.jpg

wielkość ;)

Opublikowano

Wskaźniki wskaźnikami , a prosta zasada 3 loty i ładownie , i po problemie.

Nauczyli mnie tego ludzie z Kraśnika i wszystko stało się proste. :D

 

A podczas ładowania ładowarka pokaże ile mA wepchała w pakiet.

Wskaźnik tego typu co pokazujecie w moim modelu służy tylko do tego aby sygnalizować nie wyłączony pakiet po lądowaniu.

A ponieważ latam na Fe to czas doładowania 15-20 minut można sobie spokojnie odczekać rozkoszując się lotami innych. :faja:

(Tyle trwa doładowanie Fe na lotnisku prądem 2-3A )

Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

Masz Tomek rację tyle że w niektorych przypadkach lepiej mieć pojęcie ile zostało w pakiecie prundu . W modelach f3b czy f3f i pewnie HLG mało miejsca na większy pakiet więc zapas taki na godzinę latania to pewnikiem maksymalna mozliwość a przy lataniu zawodniczym na 6 cyfrowych serwach pakiet typu 1100mAh przy ostrym lartaniu nie wystarczy na zbyt wiele ...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.