ECO400 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam. Mam potrzebę zamontowania wskaźnika zasilania w modelu spalinowym, żeby mi serw w locie nie odcięło z braku prądu Który będzie dobry :roll: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1055 są też takie po 50zł ale nie chciałbym przepłacać :mrgreen:
Grzechu Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 kup sobie w mieście najprostszy za 10-20zł multimetr... przyda Ci się
instruktor Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 też miałem kiedyś taką "potrzebę" ale to było kiedyś i wogóle to jest badziewie
specyfick Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Ja mam ten co pokazałeś. Zdaje egzamin i nie uważam że to jest badziewie. Ten wskaźnik przy serwach w spoczynku pokazuje dość dobrze. Gdy pracujesz serwami wygląda jak by spadało napięcie na tym wskażniku. Jak duże Serwa, więc oceniłem że wiarygodne sprawdzenie jest przy włączonym układzie zasilania w modelu bez obciążania serwami. Dla orientacji jest to zdecydowanie dobre i tanie rozwiązanie i idealnie sprawdza się na lotnisku. Waży tyle co nic a dla mojego zboczowego modelu nie znalazłem nic lepszego do sprawdzenia w polu na szybko pakietu.
instruktor Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 To ustrojstwo pokaże nawet napięcie szczątkowe i jest niewiarygodne .Koledze pokazywało ze wszystko jest O.K po kraksie sprawdzalismy tym http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=181&products_id=5030 i okazało się że pakiet jest pusty
ECO400 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 Czyli co z tego wynika... mam nie montować tego w modelu tylko po każdym locie ładować akumulator czy jak...
specyfick Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Możesz to mieć w modelu i masz orientacyjny odczyt czy jeszcze możesz latać czy nie. Jak to kupisz to sprawdź sobie czy to dobrze wskazuje tzn. Naładuj akumulatory i sprawdź miernikiem jakie jest napięcie.Jak będzie wykazywać że jest źla na wskaźniku sprawdź miernikiem jakie jest teraz napięcie. Będziesz miał sprawdzony ten wskaźnik i będziesz 100 % pewny. W trakcie też możesz sobie sprawdzić jak to działa. Ja tak sprawdziłem i teraz tylko bazuje na wskazaniach z tego wskaźnika i jakoś wszystko jest OK.
stach34 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam , mam pytanie , troche z poza tematu : Czy do takiego amperomierza analogowego, tablicowy potrzebuję bocznika ? Żeby go uruchomić i dobrze działał.
buwi777 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam , mam pytanie , troche z poza tematu : Czy do takiego amperomierza analogowego, tablicowy potrzebuję bocznika ? Żeby go uruchomić i dobrze działał.taiego Przeczytaj opis na podanej przez Cię stronie ... :evil:
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Osobiście przetestowałem kilka wskażników ale każdy mial jakieś wady , jak pokazywał dobrze to był sporych rozmiarów . Jak był mały to pokazywał jak chciał , W końcu zdecydowałem popełnić wskażnik do moich modeli samodzielnie a ponieważ latam F3F i mam mało miejsca na dodatki popełniłem takiego olbrzyma na mikrokontrolerze . Zastanawiam się jeszcze nad kilkoma kwestiami tj sposób wyswietlania linijka / punkt i mozliwością zapamiętania minimalnego napięcia podczas lotu .Docelowo wskażnik będzie miał możliwośc pracy jako linia , punkt i pamięc minimalnego napięcia w trakcie lotu. Jestem otwarty na sugestie kolegów to co w tej chwili testuje widać na zdjęciach napięcie od 4V do 6V co 0,2V Rodzaj skali jest w zasadzie dowolny bo układ jest na procku. W chwili wolnego czasu zbuduje wersję eco na 5 ledach i może jak mnie coś podkusi na wyświetlaczu LED "8.8" podczas pracy wielkość
Tomek Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Wskaźniki wskaźnikami , a prosta zasada 3 loty i ładownie , i po problemie. Nauczyli mnie tego ludzie z Kraśnika i wszystko stało się proste. A podczas ładowania ładowarka pokaże ile mA wepchała w pakiet. Wskaźnik tego typu co pokazujecie w moim modelu służy tylko do tego aby sygnalizować nie wyłączony pakiet po lądowaniu. A ponieważ latam na Fe to czas doładowania 15-20 minut można sobie spokojnie odczekać rozkoszując się lotami innych. :faja: (Tyle trwa doładowanie Fe na lotnisku prądem 2-3A )
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Masz Tomek rację tyle że w niektorych przypadkach lepiej mieć pojęcie ile zostało w pakiecie prundu . W modelach f3b czy f3f i pewnie HLG mało miejsca na większy pakiet więc zapas taki na godzinę latania to pewnikiem maksymalna mozliwość a przy lataniu zawodniczym na 6 cyfrowych serwach pakiet typu 1100mAh przy ostrym lartaniu nie wystarczy na zbyt wiele ...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.