Skocz do zawartości

TW-742 SKY HAWK - akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem nowicjuszem jeśli chodzi o modele zdalnie sterowane. Kilka dni temu nabyłem motoszybowiec TW-742 SKY HAWK. Już zdążyłem się z nim „oswoić” i opanować podstawowe umiejętności niezbędne do pilotażu r/c. Akumulator który posiadam (9.6V 1100mAh) nie pozwala mi na loty dłuższe niż 15 minut. Czy jest możliwość zamiany akumulatora na jakiś bardziej pojemny? Jeśli tak to jaki? Zastanawiam się również czy samemu nie przylutować 8 akumulatorków aa 1.2V 2600 mAh. Co będzie bardziej opłacalne? Z góry dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Problem nie leży w pakiecie a w samym silniku.Zamiast robić nowy pakiet zostaw ten co masz .Kup silnik 3f i regulator do niego.Silniki szczotkowe mają znacznie mniejszą sprawność niż bezszczotkowe i dużo prądu z pakietu przerabiają na ciepło zamiast na moc na wale.Pozatym uciekniesz trochę z wagą bo silnik i regulator 3f będą mniej ważyły od tego napędu co już masz.No i czas lotu sie wydłuży.Akumulatorki AA dostępne w sklepach ze sprzętem AGD się nie nadają.Mają za małą wydajność prądową.Sam to przerabiałem na własnej skórze z silnikiem 400.Te modelarskie są wysokoprądowe co oznacza że można pobierać z nich duży prąd rzędu kilkunastu A.Te zwykłe AA by się przy tym ugotowały.Silniczki 3f i regulatory do swojego modelu kupisz już za kilkadziesiat zł (silnik +regulator) do tego piasta śmigła za 10zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie