Locke Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam! Co by nie zakladać nowego tematu, pisze tu. Jakieś 2 tygodnie temu stałem się posiadaczem modelu Shogo firmy Morlock. Kupiłem go za 100 zł w sklepie emodel.pl. W zestawie dostałem płytke CD z instrukcją, części modelu z EPP , parę prętów węglowych i woreczek z wręgą silnika z laminatu, dźwigienkami itd. Składanie modelu jest banalnie proste. Wyposażenie jakie zastosowałem to silnik ,,dzwonek" z TP, serwa TP SG91r, regler 25A, pakiety 1000 mAh i 1800 mAh. Z mniejszym pakietem waży 370 g , a z większym 420 g. Kilka fotek: Jeszcze nie jest do końca pomalowany, dojdzie jeszcze kratownica na s. poziomym i skrzydłach, i pomaluje spód płatów żółtym sprejem, bo ciężko odróżnić góre od dołu. Dzisiaj oblatałem model. Narazie wiele nie mogę powiedzieć, ale lata, chyba najzwrotniej i najwolniej z moich dotychczasowych modeli. Jak już wczesniej w tym wątku napisano, wydaje się że jest to dobra alternatywa dla Parkmastera. Za niedługo fotki z lotu i może film. Pozdrawiam
sacred Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, Ja też jestem posiadaczem rzeczonego modeliku. Nabyłem go w formie zestawu od pana Mirka z Łańcuta (producenta fruwadeł Morlock Family) poprzez popularny w naszym kraju portal aukcyjny :wink: Modelik lepi się przyjemnie, części z EPP pasują do siebie idealnie. Wyposażenie * motor Emax 2822; * śmigiełko GWS 10x4,7; * regulator HK 25 SS; * pakiety 3S 1000mAh Flightmax i 800mAh RHINO; * 3 x serwo HXT900 Argumenty za: * bardzo korzystny stosunek jakości do ceny; * wyjątkowa wręcz kretodporność; * fajne właściwości lotne (duży zakres prędkości w locie). * modelem można latać gdziekolwiek, nie trzeba go składać i rozkładać, po prostu wrzuca się do samochodu i jazda. Argumenty przeciw: * mało sztywny "fabryczny" napęd SK i SW, trzeba go kontrolować przed każdym startem, czy się aby nie zdeformował. Poza tym wszystko miodzio. Fotki latadła:
BoNzo Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam, mam taki problem.... czy wam też ten model powyginał sie we wszystkie strony po pomalowaniu, w instrukcji było napisane że można malować tanimi lakierami w sprayu?? Ja malowałem tymi droższymi :cry: , może tu leży problem ? Jak profil skrzydła jeszcze jest do uratowania przez wzmocnienia szklane tak ster kierunku już gorzej... W ogóle czy to normalne? Malowałem Śnieżką multi spray ;/
sacred Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Ja do malowania swojego modelu użyłem akrylowych farb MOTIP'a w spray'u. Z powodzeniem stosuje je do malowania modeli z EPP. Nie zauważyłem żadnych deformacji, wichrowania powierzchni etc.
BoNzo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 A to moje wariacja na temat malowania i podwozia dla tego modelu, model już jest ostro pokiereszowany, świadczą tym dwa patyczki po big milku, no cóż w końcu do tego on służy do nauki.
Lubomir Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Jak zamontowaliście serwo w centropłacie? Ja zrobię tak: wkleję serwo z jednej strony taśmą klejącą z włóknem szklanym, wkleję bok i wytnę kawałek epp przed serwem by mieć swobodny dostęp do serwa.
ECO400 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Tak wygląda moja wersja Shoga. Niestety kiedy malowałem model zapomniałem zabrać na noc do domu ster kierunku i gdzieś mi go w nocy wywiało. Musiałem dorobić nowy, jest chyba troszkę krótszy od oryginalnego ale za to wyższy. Zobaczymy czy się sprawdzi. Na razie nie ma wyposażenia. Czekam na przesyłkę z HC.
ECO400 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Gdzie macie w swoich modelach środek ciężkości? dzisiaj nie wytrzymałem i zamontowałem silnik z ESA. Ma zdecydowanie za duże kV i za małe śmigło. Mogel jest bardzo niestabilny w zawisie i harrierze. Dorobie winglety z depronu i zobaczę czy będzie lepiej. u mnie wyszła waga 320g rtf z pakietem 3s 1000mah. Gdybym poskracał kable od serw to jeszcze by można zejść kilka gram (myślę ze do 300-310g bez problemu)
Lubomir Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 A to mój shogo Uploaded with ImageShack.us A to zdjęcie serwa (mocno się trzyma na tej taśmie a normalnie ta dziura zatkana jest kawałkiem epp) Uploaded with ImageShack.us Jutro powinna przyjechać paczka z abc-rc z węglem na wykonanie usztywnień kadłuba.
sacred Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Niepotrzebnie zrobiłeś tą rewizję na serwo lotek, znacznie osłabiłeś miejsce, w którym działają duże siły. Przy twardszym lądowaniu pozbędziesz się skrzydła. Latam tym modelem drugi sezon, model pochłonął 4 silniki Emax 2822, dwa pakiety LiPo, ale serwo lotek jeszcze mnie nie zawiodło (tez mam HXT900). W zestawie była wytaczająca ilość wzmocnień węglowych, moim skromnym zdaniem nie potrzebujesz więcej ponad to co było w zestawie.
Lubomir Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A więc nie należy kretować :mrgreen: A tak na poważnie to jak na razie nic się nie stało a lądowałem różnie. Poza tym nie trzeba się babrać przy wymianie serwa a i tak można to miejsce jeszcze wzmocnić.
Piotrek2136 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 a mój tak jakoś badziewnie lata ;/ i to nie tylko moja opinia... ogon się strasznie wykręca...
ECO400 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 u mnie też ten ogon jest miękki i figury koślawo wychodzą
Lubomir Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ja na razie próbuję coś wykrzesać ze swojego ale mieszkam w dość wietrznej okolicy (przy próbie zawisu czy harriera po prostu zdmuchuje mi model). Teraz w końcu przestało wiać więc idę się trochę podszkolić :twisted:
sqzi123 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Mam pytanie - czy ktoś próbował latać tym modelem na serwach HXT500 ? Czy aby nie będą za słabe ? w sumie jest znaczna różnica wagi jeśli chodzi o HTX500 a HXT900. Tylko czy te serwa wytrzymają ... Będzie to już moje drugie SHOGO i te chciałem zrobić lżejsze niż poprzednie - tamtym "uczyłem" się latać ... więc musiało być pancerne
ppompka Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 A ja wiem czy taka znaczna różnica, przecież to 16g na 4 serwach. Ja bym nie ryzykował wsadzając tam 5g serwa.
sqzi123 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 niby niewiele a gramy się sumują Chociaż jak sobie pomyślę ze będzie lekki jak gazeta to zapewne nie polatam sobie nim zbytnio - na mazurach ciężko trafić na bezwietrzną pogodę. Ciekawość jednak jest niezaspokojona i ponownie spytam czy ktoś już takie serwa w SHOGO montował jeśli tak to czy się sprawdziły
Pablolotnik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Według mnie serwa 5-cio gramowe będą za słabe. Mi juz dwa razy padło serwo Tower pro SG-90 zamontowane na sterze wysokości :shock: . Zamontowałem TG9 i jakoś po około 30 lotach sie trzyma .
pawel66 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 5 gram to za mało. Miałem 5 gramówki w depronie mietrowej rozpiętości i przy ostrym kręceniu (bez krecenia) poleciały zęby na sterze kierunku. :wink:
Krzysztof.R Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Bo do ostrego latania kupuje sie serwa na metal zębach :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.