tomek_b_ Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Na początek pragnę wszystkich przywitać. Jestem początkującym modelarzem (mój pierwszy model ToTo-0 ) więc chciałbym trochę poczytać o modelarstwie ... ale skąd tu wziąć o nim książki... I tutaj proszę Was o pomoc. Jak się dowiedziałem cała prawie cała literatura została wydana w latach 70-80 ubiegłego wieku. Szczególnie chodzi mi o: - Miniaturowe lotnictwo W. Schier - ABC Miniaturowego lotnictwa W. Schier - Zdalnie sterowane modele szybowców W. Niestój - ABC samolotów zdalnie sterowanych przewodnik dla początkujących J. Kołb oraz inne książki z tzw. "białej serii". Dobre by byłe wszelkie ebooki, ewentualnie gdyby ktoś miał i mu niepotrzebna była to ja jestem chętny Będę wdzięczny za wszelką pomoc i pozdrawiam!
meloow Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 www.allego.pl lub ewentualnie antykwariaty
Nergal Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Od jakiegoś czasu zbieram "biała serię". Te książki trzeba przeczytać! Mam już większość pozycji-wszystkie kupione na alledrogo.
tomek_b_ Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 Udało mi się kupić na allegro jedną książkę z tych, które podałem (Zdalnie sterowane modele szybowców W. Niestój). Teraz czekam aż dojdzie. Takie pytanie jaka książka najbardziej Wam pomogła w waszej karierze modelarskiej?
Motylasty Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Czytaj to co każden jeden Polak powinien, czyli Stary Testament i Nowy Testament, czyli "Miniaturowe Lotnictwo" i "ABC Miniaturowego Lotnictwa"
ECO400 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 www.allego.pl dla ścisłości... www.allegro.pl