Skocz do zawartości

Książki o modelarstwie

tomek_b_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek pragnę wszystkich przywitać. Jestem początkującym modelarzem

(mój pierwszy model ToTo-0 :) ) więc chciałbym trochę poczytać o modelarstwie ... ale skąd tu wziąć o nim książki...

I tutaj proszę Was o pomoc. Jak się dowiedziałem cała prawie cała literatura została wydana w latach 70-80 ubiegłego wieku. Szczególnie chodzi mi o:

- Miniaturowe lotnictwo W. Schier

- ABC Miniaturowego lotnictwa W. Schier

- Zdalnie sterowane modele szybowców W. Niestój

- ABC samolotów zdalnie sterowanych przewodnik dla początkujących J. Kołb

oraz inne książki z tzw. "białej serii".

Dobre by byłe wszelkie ebooki, ewentualnie gdyby ktoś miał i mu niepotrzebna była to ja jestem chętny :)

Będę wdzięczny za wszelką pomoc i pozdrawiam!

Opublikowano

Od jakiegoś czasu zbieram "biała serię". Te książki trzeba przeczytać! Mam już większość pozycji-wszystkie kupione na alledrogo.

Opublikowano

Udało mi się kupić na allegro jedną książkę z tych, które podałem :D (Zdalnie sterowane modele szybowców W. Niestój). Teraz czekam aż dojdzie.

Takie pytanie jaka książka najbardziej Wam pomogła w waszej karierze modelarskiej?

Opublikowano

Jest jeszcze jeden problem... Nie mam skąd tych książek wciąć.

Na allegro jest jedna aukcja "Miniaturowego lotnictwa" aczkolwiek

podczas jej zakończenia nie ma mnie w domu i nie będę miał dostępu do internetu :/ .

Ciekawym lecz chyba niezbyt mądrym pomysłem jest kserowanie książek, ale nawet w

tym celu trzeba chociaż chwilowo taką książkę mieć w domu :( .

Opublikowano

tomek_b_

Ciekawym lecz chyba niezbyt mądrym pomysłem jest kserowanie książek, ale nawet w

tym celu trzeba chociaż chwilowo taką książkę mieć w domu .

A w bibliotekach szukałeś?

Opublikowano

W mojej "mieścince" szukałem, i nic nie znalazłem.

Nawet w czytelni, w której jest zawsze więcej różnych, często nawet rzadkich

książek nic nie było. :(

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano