Skocz do zawartości

Książki o modelarstwie


tomek_b_

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek pragnę wszystkich przywitać. Jestem początkującym modelarzem

(mój pierwszy model ToTo-0 :) ) więc chciałbym trochę poczytać o modelarstwie ... ale skąd tu wziąć o nim książki...

I tutaj proszę Was o pomoc. Jak się dowiedziałem cała prawie cała literatura została wydana w latach 70-80 ubiegłego wieku. Szczególnie chodzi mi o:

- Miniaturowe lotnictwo W. Schier

- ABC Miniaturowego lotnictwa W. Schier

- Zdalnie sterowane modele szybowców W. Niestój

- ABC samolotów zdalnie sterowanych przewodnik dla początkujących J. Kołb

oraz inne książki z tzw. "białej serii".

Dobre by byłe wszelkie ebooki, ewentualnie gdyby ktoś miał i mu niepotrzebna była to ja jestem chętny :)

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden problem... Nie mam skąd tych książek wciąć.

Na allegro jest jedna aukcja "Miniaturowego lotnictwa" aczkolwiek

podczas jej zakończenia nie ma mnie w domu i nie będę miał dostępu do internetu :/ .

Ciekawym lecz chyba niezbyt mądrym pomysłem jest kserowanie książek, ale nawet w

tym celu trzeba chociaż chwilowo taką książkę mieć w domu :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jak co to tutaj znalazłem ciekawą książkę, nie znam jej ale myślę że może ktoś ją już ma i może coś więcej o niej opowiedzieć . http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/14/106/709/

 

Widziałem tą książkę nawet myślałem, żeby ją kupić ale tak jakoś się zacięło. :?

A tak w ogóle czytał ją ktoś z Was? A na razie i tak nie mam czasu.

Już w grudniu mam egzamin techniczny z gitary (gamy, 3 etiudy) a zaraz później muzyczny (reszta utworów) nie licząc fortepianu itd. :( Więc najwcześniej na ferie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.