darkarll Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Filmik z wieczornych lotów http://www.youtube.com/watch?v=U5vhRoGGYb0
Paweł Rzedzicki Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Ładnie gnojek lata Mówię o modelu, bo Ty wymiatasz każdym sprzętem.
radek872 Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Wisi i nawet do góry idzie ten silnik to ma werwe :shock: chyba nie obiega zbytnio od 2 cylindrowego 100cc
Adam B Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Super akrobacje :shock: ciekawe jak by chodził jak byś zalał mu Shell V-Power Racing 110 oktanów
mammuth Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Az nabralem dalszej ochoty na treningi jak obejrzalem Szkoda tylko, ze filmik ostrosc gubi czasami Sam ciagle walcze z ustawieniami kamery - najlepiej wychodzi na ustawieniu "sport".
rabbitlkr Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 ciekawe jak by chodził jak byś zalał mu Shell V-Power Racing 110 oktanów poczytaj czym jest liczba oktanowa w paliwie i z czym to się je;)
Boogie Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Wisi i nawet do góry idzie ten silnik to ma werwe :shock: chyba nie obiega zbytnio od 2 cylindrowego 100cc Tutaj masz porownanie dwoch takich samych modeli - jeden z DA 85, drugi z setka. Podobno sa na tego samego typu tlumikach, a sama roznica w masie modeli wynosi tyle ile roznica miedzy masami samych zespolow napedowych. http://www.youtube.com/watch?v=YrX35rtATFI
rabbitlkr Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Z tym, że w Ravenie nie siedzi DA tylko ZDZ 80RV-j
Boogie Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Wiem. Ale to mniej wiecej pokazuje roznice pomiedzy 80tka jednocylindrowa,a setka boxerem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.