EnzO_CK Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam! Poszukuję doświadczonego modelerza z woj. Świętokrzyskiego do pomocy przy ulatnianiu pierwszego modelu spalinowego. Chodzi mi o regulacje silnika, która kompletnie mi nie wychodzi (MVVS 2,5) i określenie kilku innych rzeczy. Model był oblatany przeze mnie na rozregulowanym gaźniku i w końcu zgasł ( ma wypalone 0,7 l z czego 0,2 na mocnym przelaniu). Za drugim lotem zgasł przy wyrzucie z reki i zdążyłem go tylko wypłaszczyć. Zgieło sie podwozie i złamałem śmigło APC i nie jestem pewien czy wał jest prosty. Prosze o wyrozumialość. :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henry Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Co prawda nie jestem ze swiętokrzyskiego, ale może bede w stanie ci jakoś pomóc, jeżeli chodzi o regulacje. Nie wiem tylko czy ten twoj MVVS jest żarowy czy samozapłonowy, bo to są dwie różne sprawy. W zależności od tego jaki to rodzaj silnika postepowanie przy regulacji jest bardzo odmienne. Jeżeli zechcesz udzielić kilku dodatkowych informacji, chętnie Ci pomoge przy regulacji, zakładając, że silnik ma dobrą kompresję i nie ma dorabianych nieprzetestowanych części. Możesz wrzucić fotki bedzie mi lepiej rozpoznać sytuacje i udzielić ci pomocy krok po kroku co musisz zrobić. Oczywiście silnik nie należy nigdy regulować od razu w modelu, tylko na specjalnym stanowisku do regulacji i mając wyregulowany wtedy silnik dopiero montujemy w modelu i mamy pewnośc, że silnik bedzie pracował poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Poszło na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.