RV4 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam Was wszystkich,mam maly dylemat gdyz trafila mi sié okazja kupna cessny 310 ponad 3m a serce jej stanowiá dwa orginalne wloskie super tiger 91.I teraz wlasnie nie wiem co wybrac bo szczerze przyznam cholernie mi sié podobajá dwusilnikowe dolnoplaty szczególnie makiety.Mozna na upartego by bylo zastápic dwoma 20cm silnikami benzynowymi,ale nie w tym rzecz chcial bym Was prosic o poradé jezeli ktos z Was mial do czynienia z modelami dwusilnikowymi prosil bym o odp.za co wielkie dziéki. A moje pytanie brzmi czym sié cechujá taki modele? wiadomo drozsze sá oraz eksploatcja,a jak wygláda pilotaz takiego modelu? wiem ze zalezy o wielu rzecz konsrukcja,ciág statyczny itp ale czy np po obciéciu jednego silnika jest mocne wybaczanie w zakrécie? model wazy ponad 17kg takze juz jest kawal samolotu.I chyba go kupie.Dzieke i czekam na odp od Was.Pozdrawiam.Pawel.K
Konrad Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ogólnie model dwusilnikowy wiąże się z pięknym,majestatycznym i realistycznym lotem,problemy zaczynają się z silnikami-gaźniki muszą być idealnie zestrojone,w momencie zgaśniecia jednego z silników np.w zakręcie,zwykle kontrowanie w przeciwnym kierunku nie pomaga i model przekształca się w kupkę balsowo-sklejkowych drzazg.Dwusilnikowiec wydaje się być trudny w eksploatacji,aczkolwiek myślę że dla tej satysfakcji z realistycznego lotu jak najbardziej WARTO.Widząc startującego dwusilnikowca(osobiście nie posiadam) stoję jak wryty i patrzę się na ten cud modelarskiej inżynierii.....a cessna 310...hehhm...prześliczny modelik.Będąc na Twoim miejcu nie ruszałbym nawet tych dwóch Super Tigre-ów - jeśli są włoskie to nigdy Cię nie zawiodą i nie będziesz w stanie ich zarżnąć.Będą na pewno dużo lepsze niż jakiekolwiek chińskie benzyniaki.POWODZENIA!!!
RV4 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Dziéki za odpowiedz,wybór jest niesamowity szczerze mówiác bo przegládajác zagraniczne sklepy modelarskie mozna kupic piékne cudenka od jedno po kilkunastosilnikowe modele w tym makiety.Model wiele daje do zycenia gdyz wiem ze jest warty tego.Zastanowie sié gdyz z poczátku chcilem benzyné a model c310 sliczny ale niestety silniki zarowe stanowiá jego zespól napédowy,caly czas mi chodzi tez po glowie cirrus sr22 a do tego moki benzyna 30cm model jest jednym slowem first class. Chodz nie powiem w pewnym sklepie jest do sprzedania c310 ale na dwie benzyny 35cm 3w.Ale cena zwala z nut chodznie podana heh.Pozdrawiam i dziéki. Pawel.L
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.