ECO400 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 poprawiłem skłon, i kupiłem 55g podkładek (jakieś 100szt. ) żeby ustawić odpowiedni skłon.
radeon Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Skłon w tym samolocie ustawiłbym na początek na 0 st(czyli brak he he),tak jak masz na pierwszej fotce jest zupełnie nieprawidłowo.Z moich doświadzeń wynika że linia siły silnika pchajacego powinna przebiegać w okolicach śarodka ciężkości i środka oporu aerodynamicznego.Kąty w silniku zależą również od użytego profilu, powierzchni nośnej, Z wykłonem nie szalej, bardzo mały powinien byc ok,czasem nawet mniej niż 1.5 st.Ale i tu jak zwykle jest pytanko: Ile wzniosu na skrzydle ?i jakie gabaryty, i wogóle by ci nikt nie dogodził bo z silnikiem pchającym to jak projektujesz i budujesz samolot to musisz się namęczyć z tymi skłonami w praktyce :? W moich modelach z silnikami pchającymi stosuję mocowanie silnika ponad linią skrzydła , dlatego aby zmieścić tam jak największe śmigło.Skłon (patrząc od tyłu)wynosi czaem nawet 5 st. do góry.(A może "odkłon" :lol2: ).A jak masz silnik poniżej lini skrzydła, to powinno być odwrotnie
HubertFab Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Jak ja miałem na 0* Skłon to model od razu zaliczał kreta po starcie. Teraz ustawiłem tak jak na pierwszej twojej fotce i lata tak: http://www.youtube.com/watch?v=IPZmSqOg-PI
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Coś mi się wydaje że jest lekko niewyważony.?
HubertFab Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Coś mi się wydaje że jest lekko niewyważony.? Jeśli chodzi o mój model to był jego 1 lot. :faja:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.