Skocz do zawartości

Mój RWD-5 :)


@rek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Chcę się "pochwalić" moim modelem. Jest to depronowy RWD-5 by Skazoo . W zasadzie jest to mój piąty model, trzeci zrobiony samemu i drugi latający :D . Przy oblocie okazało się niestety, że skrzydło było dość mocno zwichrowane (przez nie uwagę nie popatrzyliśmy się na nie :| ) . Na szczęście skończyło się tylko na złamanym śmigle... Po wyprostowaniu na gorąco skrzydła model ochoczo wzbił się w górę i jak to p. Marek powiedział, że lata "majestatycznie" :) (tutaj pragnę podziękować za całą pomoc przy modelu :) ) Model lata do dziś (czyli jakieś 2 tygodnie) i póki co mnie nie zawiódł, co jest tym bardziej ważne, że jestem początkującym modelarzem :o . Teraz trochę o samym modelu, na osprzęt składa się :

 

- odbiornik HSF-04MI,

- serwo HS-55 i Conrad ES-05,

- pakiet 8xKAN 1050mAh,

- regulator "no name" 11A,

- silnik Speed 400 7,2V z przekładnią MP Jet 4,1:1

 

A teraz najważniejsze, czyli zdjęcia :D :

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to ja mam śmigło troszkę za małe, bo 9x7, ale już kupiłem 10x6 (zalecane przez konstruktora) i się okaże, chociaż na cuda nie liczę :) . Pozdrowienia przekaże - dziękuję :D

Co do tej pustej przestrzeni - nie przyszło mi do głowy, że może to jakoś przeszkadzać, ale na pewno polepsza chłodzenie silnika i regulatora - powietrze wpada w otwór pod silnikiem i wylatuje u góry :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla Marka Heniek

Dzięki Heniu za pozdrowienia. Również serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, na jakieś spotkanie w przyszłośći - dawno się nie widzieliśmy.