@rek Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam Chcę się "pochwalić" moim modelem. Jest to depronowy RWD-5 by Skazoo . W zasadzie jest to mój piąty model, trzeci zrobiony samemu i drugi latający . Przy oblocie okazało się niestety, że skrzydło było dość mocno zwichrowane (przez nie uwagę nie popatrzyliśmy się na nie :| ) . Na szczęście skończyło się tylko na złamanym śmigle... Po wyprostowaniu na gorąco skrzydła model ochoczo wzbił się w górę i jak to p. Marek powiedział, że lata "majestatycznie" (tutaj pragnę podziękować za całą pomoc przy modelu ) Model lata do dziś (czyli jakieś 2 tygodnie) i póki co mnie nie zawiódł, co jest tym bardziej ważne, że jestem początkującym modelarzem . Teraz trochę o samym modelu, na osprzęt składa się : - odbiornik HSF-04MI, - serwo HS-55 i Conrad ES-05, - pakiet 8xKAN 1050mAh, - regulator "no name" 11A, - silnik Speed 400 7,2V z przekładnią MP Jet 4,1:1 A teraz najważniejsze, czyli zdjęcia :
meloow Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 no pikny on jak fiks na tym wyposażeniu będzie śmigał jak szalony. TYLKO ! gumy daj mocniejsze a najlepiej to kup takie modelarskie mocne i rozciągliwe.
@rek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Na tym wyposażeniu ledwo się pomalutku wznosi, rozumiem to jako ironię Co do gumek - na pewno lepsze by były modelarskie, ale do lotów zakładam w sumie 8 gumek recepturek i trzymają jak należy
meloow Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Na tym wyposażeniu ledwo się pomalutku wznosi, rozumiem to jako ironię a to ciekawe bo u mnie na identycznym wyposażeniu darł jak szalony a może ja miałem slilnik 6V
Kwapo Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Model super, tylko mam jedną uwagę, co do jego konstrukcji zakryj tą pustą przestrzeń między "przednią szybą" a krawędzią natarcia wpadające tam powietrze może rzucać modelem.