Skocz do zawartości

Witajcie!


Leopoldos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

To będzie moje drugie podejście do tego hobby, którym jest modelarstwo.

Około dziesięciu lat wstecz złożyłem model szybowca (nie pamiętam nazwy).

Jednak wizja rozbicia tego modelu przy pierwszym locie i brak finansów na aparaturę spowodowały, że model oddałem w obce ręce.

Teraz postanowiłem zacząć od początku i w końcu "wzbić się" w powietrze. Posiadam ku temu o wiele lepsze warunki. Mieszkam za miastem. W okolicy jest bardzo dużo otwartego terenu. W domu jest miejsce zarówno na malutki warsztacik jak i przyszły "hangar". Warunki, można powiedzieć - idealne.

Z pewnością na forum będę raczej "czytaczem".

Co do pierwszego modelu - zdecydowałem się na "Michasia". Nadajnik chciał bym kupić bardziej rozwojowy tak by już raczej go nie zmieniać. Chętnie usłyszę jakieś propozycje. Jestem całkowicie zielony w tej materii.

Nie wiem może źle szukałem, ale jeszcze na forum nie znalazłem jakiegoś porównania nadajników w stosunku cena jakość.

W przyszłości, kiedy już wmiarę wsiąknę tematycznie w to hobby, chciałbym ruszyć w kierunku budowy z planów replik kombatów (szczególnie dwupłatowców).

PS. Moim drugim hobby (chwilowo w stanie wstrzymania) jest strzelectwo pneumatyczne. Tak więc jeżeli ktoś chciał by się czegoś dowiedzieć odnośnie szeroko pojętego strzelectwa wiatrówkowego, to proszę pytać - w miarę możliwości pomogę.

Pozdrawiam wszystkich

Leopold Sułkowski-Kornaus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie