Gość Kamyczek_RC Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wracając z trreningu F3F zajechałem na lotnisko AJG gdzie odbywały się pierwsze loty repliki szybowca Salamandra . Kilka fotek dla miłośników starych szybowców : miłego oglądania Edit: Poprawiłem literówki ertman_176 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Chciałbym się kiedyś nią przelecieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Chciałbym się kiedyś nią przelecieć ciekawe ile godzin byś musiał mieć żeby móc Salamandre wylaszować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_F3J Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Myślę ze licencja pilota szybowcowego by styknęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyboy Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Teoretycznie aby wszystko bylo zgodnie z przepisami to wystarczylaby chyba 3 klasa (30 kilka lotow czyli kilka godzin w powietrzu). A tak w praktyce to pewnie masz racje czyli licencja oraz minimum ze 100 godzin w ksiazce nalotu. Pamietam jak z Aeroklubie Podkarpackim ktos chcial sie wylaszowac na Muche Standard to musial sie bardzo starac aby mu pozwolono. Jednemu po kangurze niezle sie dostalo i zostal zawieszony w lotach na nastepny dzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Takie cacko panowie dostaje się w rączki po wielu godzinach. Powiem wam że samo oglądanie tego szybowca z boku i mozliwość pogłaskania skrzydełka daje niebywałą satysfakcję. W locie wygląda jak by stała , podejście do lądowania takie że można by złapać za skrzydło na dobiegu żeby się nie oparło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 witam, jakiej metody startu używano? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Wyciągarka poszla na pierwszy ogień ale lot w górę jest tak majestatyczny i szokujaco wolny że ma się uczucie że zaraz zwali się na skrzydło . Mam dwa filmiki ze startu i lądowania ale niezbyt dobrej jakości . Tak jak fotki robione komórką SE C905. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Olszówka Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Tak przypuszczałem,za samolotem tez chyba będą próby.Gdzieś na starym czarno białym filmie widziałem start za samochodem,nie pamiętam tytułu.Co do właściwości lotnych,to znajomy pilot mówił że salamandra latała przy40km/h.Dawniej szkolono metodą jednosterową i po szybowcu ABC latało się salamandrą.Co do mozliwości lotu teraz to chyba wszystko zależy od właściciela i od kasy wyłożonej za ten lot.Po podstawowym szkoleniu każdy pilot dałby radę polecieć tym szybowcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość awiatik sosno Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Troszkę więcej o tej Salamandrze TUTAJ Zdjęcia z lotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość helifun Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Loty na bezmiechowej piękny widok. W czechowicach u kolegi powstaje świetna makieta salki mam nadzieję że ją kiedyś zobaczymy w locie na jakimś pikniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek P Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Zauważcie, że szybowiec posiada znaki SP-8016 - jest zarejestrowany w klasie specjalnej i na takich szybowcach mogą latać minimum piloci licencjonowani. Co do warunków laszowania to decyzja zależy od właściciela statku. Pozdrawiam i sorry, wiem że to nie jest wątek szybowcowy, ale tak dla jasności napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.