RV4 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam Was wszytkich,pisalem juz do Was tyle razy ale aspekty zmieniajá sié niestety mysleniowe,bylem wczesniej przekonany ze kupié cirrusa dopóki nie zobaczylem nowego silnika benzynowego oferowanego przez saito 14cm dacie wiaré?.No i z tej strony mój nowy wátek kieruje do Was byscie w miaré mozliwosci mi pomogli jezeli ktos z Was mial do czynienia z tak malym silnikiem benzynowym.Zastanawiam sié nad nim bardzo powaznie gdyz przy tak malej pojemnosci silnika koszty latania by byly wrécz za darmo mozna powiedzec oraz dluga zywotnosc silnika przebijajace niejedne czterotakty chodz to nic innego jak przeróbka z 81 czy z 80 saito.Producent Lancaira poleca silnik 90 czterotakt.Waga niewiele mniejsza od FG-14 saito wczesniej wspomnianego przezemnie.Moc FG-14 nie znam gdyz w wiékszosci producent podaje waga,smiglo-dobór,obr/min a o mocy nic nie jest wspomniane jestem na etapie szukania.90 ma ok 1,7km jezeli rzeczywiscie ta FG-14 by miala wiékszá lub taká samá myslé z to by nie byl zly dobór silnika do tego modelu jak myslicie??? http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=29006 http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=15972 Pzdr.Pawel.K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.