Mellon-68 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Dziś pomimo super pogody nie dało sie latać, bo z lotniska zrobiło sie jezioro (po miesiącu ciągłego deszczu zamiast z samolotami mogliśmy zabrać ze sobą motorówki :evil: ). Ale za to sprawdziliśmy osiągi MVVS 26 IFS z przerobionym tłumikiem i... na śmigle BIELA 18x6 jest teraz 7400rpm. To jest 300 rpm więcej czyli około +0,5 kg ciągu. Opłacało się podłubać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-tech Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam I kleimy wszystko na JB WELD Czy kleiłeś już wcześniej na ten "specyfik"? Interesuje mnie trwałość połączenia bo na tłumiku występują jednak spore drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 JB Weld jest bardzo dobry! Kiedyś (ze dwa lata temu) wkleiłem nim na stałe gaźnik do karkasu w ST 46 ABC. w którym była tylko połówka tulejki (silnik latał potem u mnie ze 30 godzin, sprzedałem go i dalej latał bez reklamacji). Z tłumikiem JB też miał u mnie doświadczenie w OS 91 FS SII, do którego wkleiłem kolanko wylotowe tłumika do uszkodzonej głowicy - wszystko OK. Taką samą przeróbkę tłumika jak opisałem zrobił wcześniej WOJCIO w swoim MVVS 35 cc i bez problemów ma conajmniej z 10 godzin przelatane. JB trzyma mocno i pewnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Dzisiaj wreszczie dzięki trzeźwości umysłu Lukasza został wreszcie nagrany lot. http://www.youtube.com/watch?v=uoi9Lce8Y9w "Występy były gościnne na lotnisku w Rudnikach. Pozdrowienia - SUPER ludzie są w Rudnikach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam Mozesz podac jaka srednice ma maska silnika ? pozdro - KK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Średnica otworu wlotowego - 130mm. Średnica owiewki w najszerszym miejscu (około 20 - 30 mm od wlotu) - 220mm Średnica owiewki przy kadłubie - 210mm POZDR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dzieki serdeczne. Wyglada na to saito 182 wejdzie do niego. Silnik ma 195mm. Znalazlem te modele w UK w dobrej cenie, Wlasnie sie przymierzam Moglbys jeszcze zmierzyc ile jest od domku do smigla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jak kiedyś będe zdejmował owiewkę to napiszę. Ale to akurat nie jest bardzo istotne. Odległośc jaka jest u mnie niedużo Ci powie, mój silnik jest na dystansach, a długość owiewki możesz przecież regulować. Nie bój nic - nie bedzie za krótka. Wymiary mvvs, który jest w moim yaku masz tu: http://www.modelpartner.ig.pl/sklep/index.php?p=galleryGalleryShow&iIdLink=453&iType=1&iPhoto=3 długość dystansów (to chyba - bo nie pamiętam na 100%) 20mm, porównaj sobie z wymiarami saito i będziesz miał - clear. POZDR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.