Barlu Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Mam problem z prawdopodobnie wyżej wymienionym regulatorem... Wygląda to na problem z nim, gdyż kilka osób miewało takie objawy, lecz nie z tymi regulatorami. A może to ja nie potrafię go programować [kartą]. Objaw jest taki: Włączam silnik, chwile on pochodzi i go odcina. Gaz zdejmę na minimum, dodam go, znowu chwile pokręci i przestaje. I tak ciągle... Bec ciągle działa [serwa reagują]. Może to złe ustawinie regulatora? A może coś innego jest jego przyczyną? Z instrukcji wynika że od 4 cel w dół [na odpowiednim programie, ustawieniu ABCD] automatycznie wykrywa cele. I tak mam ustawione (inaczej się nie da) Silnik to jest:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4201 regulator jak w temacie a karta:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2169 (Ustawienia moje to: Brake:off, Battery:li-xx, Cut Off Type: Cut-off, Cut off voltage: Middle, Start mode: normal, Timing: Low, Music/li-po cells: B, Governor: off) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A zobacz z takimi ustawieniami: 1: Off 2: Li-xx 3: Soft-Cut 4: High 5: Normal 6: Low 7: B 8: Off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Pewnie nie znasz poboru prądu, bo może siadają akumulatory. Jakie zasilanie i jakie śmigiełko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Zasilanie 3S, Śmigło APC 5x5. Z Pomiarów innych osób wynika że pobiera na tym 23A. Zauważyłem że mam odwrotnie kable wpięte i śmigło odwrócone, spróbuje przełożyć. Kto wie może to coś da [chociaż wątpię] To samo po zamianie kabli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Stawiam na słabe akumulatory. Faktycznie pobierany prąd może być większy, ale mniejsza o to. Zmień Cut off voltage (czyli napiecie przy jakim odcina) i zobacz. Oczywiście rozumiem, że silnik osiąga pełne obroty i staje po jakimś czasie Bo jeżeli ma problem z osiągnięciem pełnych obrotów to zmień timing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Coś mi się zdaję że właśnie nie wkręca się za bardzo... Aczkolwiek nigdy nei widziąłem jak pracuje inruner ani silnik z wysokim KV. Timing raz zmieniłem na midle [czy tam medium] i gó*o dało Pokombinuje jeszcze z tym voltage i timingiem. Bo z silnikiem nic nie jest, skoro rusza? Słabe akumulatory, a brałem specjalnie większe niż zamierzałem [2/2A 20C] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Dla porównania zmień pakiet na 2S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Niestety nie posiadam takiego... Ani żaden z moich kolegów. A może posiada pan filmik pracy któregoś ze swoich inrunerów? [pod dźwięku można lekko sie rozeznać w pracy inrunera] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Wysokie obroty, to raczej wycie niż szum. W tym wątku są filmy: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=3292&postdays=0&postorder=asc&start=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Regulator jest winowajcą na 100%. Sprawdzałem na innym regulatorze, silnik się nie wyłącza. Co począć? EDIT: I już ok. Wielkie dzięki p.Hubercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ja miałem identyczny przypadek z 30A regulatorem DYNAM. Okazało się, że to wina regulatora. Był kupiony w sklepie internetowym, po mojej interwencji wymieniono mi bez problemu na drugi taki sam egzemplarz i ten pracuje do dziś idealnie W takim razie jeżeli wszystkie próby ustawienia nadal nic nie zmienią zrób to co ja :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Dało radę, przy pomocy p.Huberta jest ok [jak już wspominałem] Nie wiem co bym zrobił sobie, jakbym musiał do chin wysyłać paczkę :/ :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.