Skocz do zawartości

Turnigy 40A Plush


Barlu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z prawdopodobnie wyżej wymienionym regulatorem... Wygląda to na problem z nim, gdyż kilka osób miewało takie objawy, lecz nie z tymi regulatorami.

 

A może to ja nie potrafię go programować [kartą].

 

Objaw jest taki: Włączam silnik, chwile on pochodzi i go odcina. Gaz zdejmę na minimum, dodam go, znowu chwile pokręci i przestaje. I tak ciągle... Bec ciągle działa [serwa reagują].

 

Może to złe ustawinie regulatora? A może coś innego jest jego przyczyną?

 

Z instrukcji wynika że od 4 cel w dół [na odpowiednim programie, ustawieniu ABCD] automatycznie wykrywa cele. I tak mam ustawione (inaczej się nie da)

 

Silnik to jest:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4201

 

regulator jak w temacie a karta:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2169

 

(Ustawienia moje to: Brake:off, Battery:li-xx, Cut Off Type: Cut-off, Cut off voltage: Middle, Start mode: normal, Timing: Low, Music/li-po cells: B, Governor: off)

Opublikowano

Zasilanie 3S, Śmigło APC 5x5. Z Pomiarów innych osób wynika że pobiera na tym 23A. Zauważyłem że mam odwrotnie kable wpięte i śmigło odwrócone, spróbuje przełożyć. Kto wie może to coś da [chociaż wątpię]

 

To samo po zamianie kabli.

Opublikowano

Stawiam na słabe akumulatory.

Faktycznie pobierany prąd może być większy, ale mniejsza o to.

Zmień Cut off voltage (czyli napiecie przy jakim odcina) i zobacz.

 

Oczywiście rozumiem, że silnik osiąga pełne obroty i staje po jakimś czasie :D

Bo jeżeli ma problem z osiągnięciem pełnych obrotów to zmień timing.

Opublikowano

Coś mi się zdaję że właśnie nie wkręca się za bardzo... Aczkolwiek nigdy nei widziąłem jak pracuje inruner ani silnik z wysokim KV. Timing raz zmieniłem na midle [czy tam medium] i gó*o dało :( Pokombinuje jeszcze z tym voltage i timingiem. Bo z silnikiem nic nie jest, skoro rusza?

 

Słabe akumulatory, a brałem specjalnie większe niż zamierzałem [2/2A 20C]

Opublikowano

Niestety nie posiadam takiego... :( Ani żaden z moich kolegów. A może posiada pan filmik pracy któregoś ze swoich inrunerów? [pod dźwięku można lekko sie rozeznać w pracy inrunera]

Opublikowano

Regulator jest winowajcą na 100%. Sprawdzałem na innym regulatorze, silnik się nie wyłącza. Co począć? :(

 

 

 

EDIT:

 

I już ok. Wielkie dzięki p.Hubercie :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja miałem identyczny przypadek z 30A regulatorem DYNAM. Okazało się, że to wina regulatora. Był kupiony w sklepie internetowym, po mojej interwencji wymieniono mi bez problemu na drugi taki sam egzemplarz i ten pracuje do dziś idealnie :D W takim razie jeżeli wszystkie próby ustawienia nadal nic nie zmienią zrób to co ja :wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.