Skocz do zawartości

ASW-28 pomoc przy wyborze silnika...


Andrey

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

zakupiłem model ASW 28 aby przypomnieć sobie jak to się kiedyś latało i mam do grona użytkowników pytanie jaki silnik polecilibyście do tego modelu, z tego co przeczytałem model zawarty w zestawie nie jest najlepszy wiec szukam innej alternatywy, chciałbym kupic zestaw najlepiej od razu z regielkiem np z:

http://www.nastik.pl/silniki-elektryczne-zestawy-c-45_131.html

 

jesli możecie cos doradzić to prosze o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zwrócić uwagę że orginalnie model waży ok 550g, w tym pakiet ok 65g wkładanie ciężkiego pakietu może przynieść troszkę kąplikacji, - było to na forum- model musi być w miarę lekki.Dlatego takie delikatne śmigło silniczek ok 55g. Jeżeli zastosujesz cięższy zespół napędowy pakiet, silnik, śmigło to musisz pokąbinować z rozmieszczeniem wyposażenia pod "kabiną". Całkiem niezły silniczek to emax 2822 - lekki, cena przyzwoita.

Ja narazie zostałem przy orginalnum silniku ale pakiet mam 3s - śmigło 8x6 i troszkę kąbinacji z rozlokowaniem i wyważeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jezeli zakupie zestaw napedowy:

ten

http://www.nastik.pl/c283015-jeti-p-1585.html

lub

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5668&osCsid=a6c9d6fcccd33c6a97d5264769fa86ce

 

to jaki konkretnie pakiet byście polecili??

jestem początkujący wiec nie znam sie za bardzo na mozliwosciach zasilania tych konkretnych silników...

co mozecie polecic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wątek http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=14759&postdays=0&postorder=asc&highlight=asw-28&start=0 i nie wyważaj otwartych drzwi.

Jest też kilka krótszych wątków o tym modelu.

Widząc kilka tych modeli w locie (w tym jeden mój) i ich zachowanie, powtórzę jeszcze raz: ten model musi być lekki. Pakiet 2s 1000 - 1200 moim zdaniem jest optymalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam również ASW i latam na dwóch pakietach 1100mAh ( z zestawu ) oraz na pakiecie 1600mAh , model otrzymał nowy silnik zrobiony przez Pana Krzyśka , silnik nie wiele róznił się od oryginału lecz miał lepszy ciąg nie powiem , ale wróce do setna sprawy uwazam ze zastosowanie wiekszego pakietu jak 1300 mija się z celem , co za tym idzie cieższy model , wiekszy pobór prądu i zdecydowanie gorsze osiągi , różnica lotu miedzy 1100 a 1600 przy takich samych warunkach i stylu latania wynosiła może z 4 minuty . Ja bym Ci polecił odrazu zmienić pakiet na 3S zobaczysz różnica jest uważam ogromna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cobra ma racje co do tych pakietów 1200 uważam że to max no może 300 , tylko wiesz na pakiecie 2S da się polatać nie powiem ze nie ale już zmagania i lot pod wiatr ciut mocniejszy mozesz zapomnieć , ja nie mogłem przekroczyc pewnej bariery wiatr wiał prosto w smigło a model wisiał poziomo jak przyspawany do stojaka , chyba z 3 minuty aż sobie odpuściłem dlatego uważam ze 3S to jest to czgo potrzebujesz np 3S 850mAh praktycznie dostaniesz taki sam efekt wagi co przy 2S , a co do 2S to mam do sprzedania własnie z ASW 1100mAh po 5-6 cyklach ładowania z balaserem sprzedam za 40zł zreszta jest ogłoszenie w giełdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jezeli zakupie zestaw napedowy:

ten

http://www.nastik.pl/c283015-jeti-p-1585.html

lub

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5668&osCsid=a6c9d6fcccd33c6a97d5264769fa86ce

 

to jaki konkretnie pakiet byście polecili??

jestem początkujący wiec nie znam sie za bardzo na mozliwosciach zasilania tych konkretnych silników...

co mozecie polecic???

Moim skromnym zdaniem taki :

http://www.nastik.pl/ray-c353014-p-1571.html

silnik to minimum.. do takiego modelu.

Lepiej mieć troszke nadwyżki mocy w modelu (choć zbyt wiele tego niema ) niż póżniej żałować wydanej kasy..

 

Podobny dylemat miałem elektryfikując EGPRO - wiele wątków o tym było - wiem.

Jednak gdy zobaczyłem na zlocie w stargardzie gdańskim EGpro z silniczkiem "od malucha" to ręce mi opadły. ;D

Właścicielowi EGPRO najpierw złamał się kadłub :shock: ( przy wypuszczeniu modelu pod wiatr (przy starcie wiatr rzucił modelem jak kawałkiem bezwładnego papieru ) a potem robił niezłą rybkę gdy wystartowało moje "maleństwo".

 

Dodałbym do twojego zestawu i proponowanego silnika pakiecik 3s 1600mAh i powinno śmigać na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smootny, silnik do którego podałeś linka, jest znacznie przewymiarowany do tego modelu. Jest przede wszystkim za ciężki.

Ja w moim ASW miałem silnik około 30 gramowy, kv=1500, pakiet 3s. Śmigło, o ile pamiętam, 7x4, prąd pobierany na pełnej mocy około 10A.

 

Dodałbym do twojego zestawu i proponowanego silnika pakiecik 3s 1600mAh i powinno śmigać na maxa.

A to już zupełnie nie trafione. Tak ciężki ASW lata b. szybko i wali się w korek przy byle zakręcie.

Ten model z pakietem większym niż 2s 1500 lub 3s 1300 jest za ciężki.

Poczytaj o tym modelu, a najlepiej polataj nim, zanim doradzisz coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrey, nie napisałeś czy posiadasz silniczek od zestawu, jeżeli tak - to go zostaw, daj pakiet 3s około 1000mAh 20C, z orginalnego śmigła "zrób" 8-8,5 :lol: i w górę. Ja byłem miło zaskoczony jak na takim napędzie ładnie się wspina :jupi: - co prawda kabina zyskała "fotel pilota" pod którym jest odbiornik, ale to szczegół.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smootny, silnik do którego podałeś linka, jest znacznie przewymiarowany do tego modelu. Jest przede wszystkim za ciężki.

Ja w moim ASW miałem silnik około 30 gramowy, kv=1500, pakiet 3s. Śmigło, o ile pamiętam, 7x4, prąd pobierany na pełnej mocy około 10A.

 

Dodałbym do twojego zestawu i proponowanego silnika pakiecik 3s 1600mAh i powinno śmigać na maxa.

A to już zupełnie nie trafione. Tak ciężki ASW lata b. szybko i wali się w korek przy byle zakręcie.

Ten model z pakietem większym niż 2s 1500 lub 3s 1300 jest za ciężki.

Poczytaj o tym modelu, a najlepiej polataj nim, zanim doradzisz coś.

Faktycznie moj błąd z rozpędu napisałem o większum silniku, ale oststnio latałem na asw-28 troszkę większym 2,56m i stąd pomyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.