Pablo83 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witam Kupiłem ostatnio taki regulator http://www.allegro.pl/item722286075_regulator_25a_bec_do_corsair_cessna_f3a_promocja.html Po podłączeniu go do odbiornika i baterii serwa działają bez zrzutu, jednak silnik nie odpowiada. Wciskanie włącznika nic nie daje. Bateria jest naładowana w pełni (napięcie 8,4V) więc nie jest to działanie BEC. Silnik podłączony bezpośrednio do baterii działa więc nie jest uszkodzony. Czy ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Zgaduję, że przyczyną może być tajemniczy przycisk startowy. Może silnik wystartuje po przyciśnięciu start, pod warunkiem, ze gaz jest na minimum ? Masz jakąś instrukcję do tego regulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 No i jeszcze jaki silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo83 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Próbowałem już z różnymi ustawieniami gazu. Niestety nic nie skutkuje. Instrukcji niestety nie mam. Silnik to chyba 350 wymontowany z chińskiego śmigłowca podobnego do tego http://www.swistak.pl/a3754962,Helikopter-SWAN-DRAGONFLY-GIGANT-za-88-70-.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 No to pytaj sprzedawcy, w aukcji jest kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo83 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Już pytałem. Napisał mi tylko że to napewno kwestia wciśnięcia tego przycisku zabezpieczającego. Na kolejne maile nie odpowiada prawie od tygodnia, dlatego piszę tutaj, bo już zwątpiłem w to że uzyskam jakąś pomoc od sprzedającego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 hihi bo to sa efekty kupowania bo tanie ... Jak chcialem sprzedac jeti 40 A to wybrzydzali ze drogo :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 gaz na zero i przytrzymaj ten guzik ... jeżeli nie działa to może masz ustawiony na gazie revers lub za wysoko trymer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo83 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Tego też już próbowałem. Podłączałem też pod inne kanały. Cały czas nic. Zrobiłem też mały eksperyment żeby sprawdzić czy w kablach zasilających silnika jest napięcie. Najpierw podłączyłem silnik pod "+" z regulatora, a "-" dałem bezpośrednio z pakietu . Silnik się włączył. Kiedy zamieniłem kable i podłączyłem "-" z regulatora i "+" z pakietu silnik milczał. Oczywiście w trakcie eksperymentu regulator był podpięty pod "+" i "-". Wnioskuję z tego że pod "-" w regulatorze nie ma napięcia. Nie potrafię jednak dojść do tego co jest przyczyną. Kabelek wygląda na poprawnie przylutowany, więc teza że coś nie kontaktuje odpada. Może coś nie tak na tym włączniku bezpieczeństwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 podpięcie pod inny kanał nic Ci nie da bo nie masz jak ustawić "zera" ostatnia próba to podłączenie serwa pod kanał gazu i sprawdzenie czy kanał działa odpowiednio. Ja obstawiam dwie rzeczy tj. brak zera na gazie lub uszkodzony regiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo83 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Serwo pod kanał gazu też podpinałem. Wszystko działa. Co może być uszkodzone w tym regulatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 mnie ten regiel przypomina reulutator z firmy Art-Tech (stara wersja) jest wręcz identyczny.... i powinien być zasilany z 7-8 cell i z tego co pamiętam uruchomienie było tak; podpinasz pakiet słychać jakieś dam dzwięki i dopiero wtedy wciskasz guzika a działało to niezależnie od gazu, mnie też udało się uruchomić silnik w domu na pełnym gazie. sprawdź czy guzik (stycznik działa) bo może tu jest cały problem ! jak to zrobić ? weź omomierz, wbij dwie szpilki z kable w + i - i sprawdź czy po wciśnieciu ma zwarcie. Naturalnie wszystko bez podłączania pakietu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo83 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 sprawdź czy guzik (stycznik działa) bo może tu jest cały problem ! jak to zrobić ? No więc sprawdziłem. Zwarcie jest, więc z włącznikiem wszystko jest w porządku. Sprawdziłem też wyjścia do silnika. Niestety tam napięcia nie ma. Zastanawiam się czy winny może być ten biały kabel sterujący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.