elektryki_rc Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 uruchomiłem silnik i stwierdzilem ze samolot polecieć poleci, ale śmiglo ma małą sprawność ... mechanizm działa wyśmienicie ale zeby zrobić zawis trzeba albo wiekszego wychyłu albo wiekszego śmigła Problem latanie 4D to nieco bardziej skrojony problem. Aby dostać dobry model do 4D trzeba spełnić parę warunków : -głowica z dobrymi łopatami średnica około 9" -silnika który będzie wykonany możliwie lekko, posiadał świetne chłodzenie i dużą moc, -wydajnych akumulatorów, najlepiej 2s o wydajności 35C, -dobrego lekkiego regulatora, -lekko wykonanego modelu, a co za tym idzie również w modelu lekkich serw itp. Efekt idzie uzyskać ale tak na prawdę ciężko jest wszystko razem zgrać aby dostać model który będzie miał odpowiednią moc, małą wagę oraz żywotność. Na koniec mój mały filmik z przed roku : wszystkie dane znajdują się również na stronie filmu. Pozdrawiam i życzę powodzenia !
jary14 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6298 A co powiecie o tym ?? Czy te silniki z UH są coś warte ??
elektryki_rc Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Szczerze to nie, w Vpp silnik jest bardzo obciążony i takowy zaraz się przegrzeje i straci właściwości o ile w ogóle wydoli. Sprawność śmigła ze zmiennym skokiem nie jest taka wielka i trzeba nadrabiać. Topowe silniki do Vpp kosztują i ma to swoje uzasadnienie. Ja miałem poprzednik tego silnika i polecam ( bardzo miły sklep ) : http://www.slowflyworld.net/product_info.php?cPath=124_112&products_id=493 z takim silnikiem na 2s można śmigać i zrobić model 150g z 5 serwami. Lub taki : http://www.mamo-modelltechnik.com/motoren/brushless/flyware/lrk-rex220-33-g-12-pole-mit-1800-rpmv.html z głowicą : http://www.mamo-modelltechnik.com/propeller/verstellpropeller/upsidedown/verstellpropellersystem-upsidedown-inkl-8-zoll-blaettern.html i aku 3s 360mah-400mah. Taki zestaw używał Martin Muller przez spory okres czasu. Najlepszy set to pierwszy silnik i to evp z łopatami 9" + aku 2s ( taki set używałem ). Niestety zabawa nie jest tania ale to jedyny sposób do osiągnięcia porządnego efektu. Do tego trzeba doliczyć jakieś lepsze aku i najlepiej 4x( lub 5x w wypadku mocowania vpp ) serwa Dymond D47 lub JR cyfrowe tak aby to wszystko było lekkie i zwarte.
robraf Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 pomierzylem prady z chinskimi lopatkami 10cali i w czasie rozkrecania dostal jakis wibracji i lopatka pekla raniac mnie w palca i przedramie , i wyrywajac kable od silnika kabelki przylutowane juz na nowo do drutów i silnik wyladuje znowu w zwyklej halowce... p.s. w chwili rozwalenia łopatek prad wynosil tylko 4A :| :ass: :shock: :shock:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.