MironRC Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 witam! wydaje się że czytałem i szukałem na forum, możliwe że za mało,ale zaryzykuje i zapytam:) Mam trenera do holowania, chce zamontować silnik MvvS 6,5 ccm, doradźcie jak z skłonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 ok 1-2 stopnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 rozumiem ze to ma być w dól, a jak będzie lekko w lewo co się będzie działo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 patrząc od tyłu musi być 1-2st. w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 wykłon robisz tą strone w którą kręci się śmigło (silnik) czyli jak pisze poprzednik, patrząc od tyłu to w prawo. a jak będzie lekko w lewo co się będzie działo? to będzie niwelowania siły która obraca model w jego osi. Jeżeli masz przednie koło skrętne to daj wykłon max. ok. 1-2 stopnie ... u mnie też muszę dać mniejszy wykłon bo model na pełnym gazie zakręca w prawo (jadąć po ziemi) a też ma trenerka z silnikiem 6,5ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ...przy dolnopłacie skłon w dół mniejszy niż przy górnopłacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Na oblot ustaw sobie około 1,5-2* w dół i 1,5* w prawo patrząc od tylu,po oblocie przeanalizujesz jak zachowywał sie model i ewentualnie podlożysz podkladkę w odpowiedni róg łoża(pomiedzy plastikowe loze a wrege silnikową) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 ble..ble..ble... poniżej opis jak to robią fachowcy. http://www.wieslawchmielewski.com/pliki/Latanie%20modelami%20akrobacyjnymi.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.