MironRC Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 witam! wydaje się że czytałem i szukałem na forum, możliwe że za mało,ale zaryzykuje i zapytam:) Mam trenera do holowania, chce zamontować silnik MvvS 6,5 ccm, doradźcie jak z skłonem.
MironRC Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 rozumiem ze to ma być w dól, a jak będzie lekko w lewo co się będzie działo?
Malker Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 patrząc od tyłu musi być 1-2st. w prawo
meloow Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 wykłon robisz tą strone w którą kręci się śmigło (silnik) czyli jak pisze poprzednik, patrząc od tyłu to w prawo. a jak będzie lekko w lewo co się będzie działo? to będzie niwelowania siły która obraca model w jego osi. Jeżeli masz przednie koło skrętne to daj wykłon max. ok. 1-2 stopnie ... u mnie też muszę dać mniejszy wykłon bo model na pełnym gazie zakręca w prawo (jadąć po ziemi) a też ma trenerka z silnikiem 6,5ccm
karlem Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 ...przy dolnopłacie skłon w dół mniejszy niż przy górnopłacie.
Konrad Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 Na oblot ustaw sobie około 1,5-2* w dół i 1,5* w prawo patrząc od tylu,po oblocie przeanalizujesz jak zachowywał sie model i ewentualnie podlożysz podkladkę w odpowiedni róg łoża(pomiedzy plastikowe loze a wrege silnikową)
modelmaniak Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 ble..ble..ble... poniżej opis jak to robią fachowcy. http://www.wieslawchmielewski.com/pliki/Latanie%20modelami%20akrobacyjnymi.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.