Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 witam Mam pytanko związane z tym silnikiem , do czego służy śrubka z sprężynką w gazniku czy wkręcanie i wykręcanie jej ma jakies znaczenie do regulacji silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Może ja spróbuje pomóc chociaż nie siedzę w spalinach. Wydaje mi sie że taka śruba ze sprezynką to może byc śruba do regulacji wolnych obrotów ale nie jestem pewien bo w spalinach nie znam się zbyt bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 to znaczy można nią ustawiać wolne obroty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Jesli tak to jakie są ustawienia optymalne ? ile powinna być wkręcona lub odkręcona ? Będe wdzięczny za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 fabrycznie iglica wysokich powinna być wykręcona ok.2 dwa oboty od zera. Natomiast regulacja niskich 3 obroty. możesz mieć jeszcze jedną śrubkę i ona jest do blokowania pozycji min. zamknięcia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 własnie chodzi o tą śrubke ze sprężynką przy przepustnicy czyli ona służy do blokowania pozycji min. przepustnicy? zauważyłem że ona zamyka małą dziurkę z przodu przepustnicy ,tylko kręcenie tą śrubka z mojej obserwacji nic nie zminia więc co ona zamyka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...