Skocz do zawartości

os 46LA


Drako_27

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Mam pytanko związane z tym silnikiem , do czego służy śrubka z sprężynką w gazniku czy wkręcanie i wykręcanie jej ma jakies znaczenie do regulacji silnika?

Opublikowano

Może ja spróbuje pomóc chociaż nie siedzę w spalinach. Wydaje mi sie że taka śruba ze sprezynką to może byc śruba do regulacji wolnych obrotów ale nie jestem pewien bo w spalinach nie znam się zbyt bardzo.

Opublikowano

fabrycznie iglica wysokich powinna być wykręcona ok.2 dwa oboty od zera. Natomiast regulacja niskich 3 obroty.

 

możesz mieć jeszcze jedną śrubkę i ona jest do blokowania pozycji min. zamknięcia przepustnicy.

Opublikowano

własnie chodzi o tą śrubke ze sprężynką przy przepustnicy czyli ona służy do blokowania pozycji min. przepustnicy? zauważyłem że ona zamyka małą dziurkę z przodu przepustnicy ,tylko kręcenie tą śrubka z mojej obserwacji nic nie zminia więc co ona zamyka ?

Opublikowano

nie nie nie (negacja słów premiera) masz dwie śrubki ... pionowa i pozioma ... pionowa do ustawiania mon. przepustnicy , a ta pozioma co zatyka dziurkę to jest włśanie do niskich obrotów ....

 

PS. Czy wiesz jak działa (nawet w uproszczeniu) silnik spalionowy ?

Opublikowano

Przepraszam ale jestem zielony jeśli chodzi o mechanike zresztą to mój pierwszy silniczek spalinowy i nie chce coś sknocić "czyli mam ją odkręcić 3 obroty od zera " ? to będą ustawienia fabryczne tak?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.