Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 witam Mam pytanko związane z tym silnikiem , do czego służy śrubka z sprężynką w gazniku czy wkręcanie i wykręcanie jej ma jakies znaczenie do regulacji silnika?
ppompka Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Może ja spróbuje pomóc chociaż nie siedzę w spalinach. Wydaje mi sie że taka śruba ze sprezynką to może byc śruba do regulacji wolnych obrotów ale nie jestem pewien bo w spalinach nie znam się zbyt bardzo.
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 to znaczy można nią ustawiać wolne obroty ?
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 Jesli tak to jakie są ustawienia optymalne ? ile powinna być wkręcona lub odkręcona ? Będe wdzięczny za podpowiedzi.
meloow Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 fabrycznie iglica wysokich powinna być wykręcona ok.2 dwa oboty od zera. Natomiast regulacja niskich 3 obroty. możesz mieć jeszcze jedną śrubkę i ona jest do blokowania pozycji min. zamknięcia przepustnicy.
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 własnie chodzi o tą śrubke ze sprężynką przy przepustnicy czyli ona służy do blokowania pozycji min. przepustnicy? zauważyłem że ona zamyka małą dziurkę z przodu przepustnicy ,tylko kręcenie tą śrubka z mojej obserwacji nic nie zminia więc co ona zamyka ?
meloow Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 nie nie nie (negacja słów premiera) masz dwie śrubki ... pionowa i pozioma ... pionowa do ustawiania mon. przepustnicy , a ta pozioma co zatyka dziurkę to jest włśanie do niskich obrotów .... PS. Czy wiesz jak działa (nawet w uproszczeniu) silnik spalionowy ?
Drako_27 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Opublikowano 21 Września 2009 Przepraszam ale jestem zielony jeśli chodzi o mechanike zresztą to mój pierwszy silniczek spalinowy i nie chce coś sknocić "czyli mam ją odkręcić 3 obroty od zera " ? to będą ustawienia fabryczne tak?
meloow Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 http://manuals.hobbico.com/osm/40-46-65la-manual.pdf - instrukcja dla twojego silnika !
Drako_27 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 O super dziękuje teraz już rozumiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.