Skocz do zawartości

F-15 Eagle JetSet44's relacja z budowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

kilka dni temu na stół trafił kolejny projekt do realizacji

 

z racji tego ze robię kilka deproniaków na raz może z braku zajęcia cierpliwości lub tego ze muszę czekać aż klej wyschnie

 

od 3 tygodni latałem sylwetkowym F-22 z tej strony :

http://rc.tomhe.net/f-22

 

ale już po pierwszym dniu był za wolny :D i z wyglądu niezbyt ciekawy

 

kombinowałem z 3 silnikami i trzema bateriami 750 1050 2200 ale to na nic

 

razem z nowym modelem mam zamiar zainwestować w inny silnik znacznie mocniejszy

 

wybrałem model w miare prosty w wykonaniu

 

http://www.parkjets.com/f15-eagle.html

 

 

prace powoli idą do przodu przerywane przez 2 płatowego trolla (dzisiaj zamocowałem silnik i łączenia płatów ale to może kiedy indziej w innym dziale

http://d3p.pl/fb/?&tag=Cyrax&id=988&subPage=detale

 

 

 

zdjęcia postępów dodam wieczorkiem jak wrócę domu kilka mam już na blogu ale są pomieszane i ciężko będzie się połapać co z czym wiec jak ogarnę to wstawię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie napęd edf nie wchodzi w grę i jest to dla mnie czarna magia może zimą coś pod tunel zbuduje narazie pozostaje śmigiełko w " :ass: "

 

wycinanie zajęło trochę prawie 60 elementów nosek i kabinka dużo nabija ale mam wycinarkę termiczną to poszło z górki

 

Dołączona grafika

 

mam nadzieje ze elementy klejone na soudal nie będą sprawiać dużych problemów przy następnej obróbce szlifierką i papierem ściernym

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

prowizorycznie ułożona "kupka" depronu

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

na chwilę obecna wygląda tak

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś był łaskaw zważyć to cudo ze zdjęcia to byłbym wdzięczny :) Posiadam, a właściwie niedługo zacznę posiadać dwie turbinki o lichym (300 g) ciągu i ciekawym czy pociągną takiego eFa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pięknie Ci idzie :) Można prosic plany tego "ustrojstwa" ?:D

link do opisu modelu masz w pierwszym poście jest tam kilka wersji w różnych wielkościach ja buduję wersje 100%

 

http://www.parkjets.com/F-15_Park_Jet_Plans_%28Parts_Templates_Tiled_A4%29_Rev_C.pdf

 

pezpośredni link do pdf-a pociętego na A4

 

 

 

 

a co do masy nie sadze żeby depron ważył więcej niż 400g ale głowy nie dam jak będę miał okazję to zabiorę go na wagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno nie w tym modelu ale wciągnęło mnie to niesamowicie :D zmienna geometria to dużo większy ciężar ja mam zamiar latać na pakietach 3s 1050 a po opanowaniu i zmianie silnika w grę wchodzi 3s 2200 mam dużo planów a zima coraz bliżej już mam 2 kolejne typy a najważniejsze ze budowa kręci mnie tak samo jak latanie w planach mam F-16 i F-22 z zmiennym vektorem ciągu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem troche wolnego czasu w pracy :rotfl:

nie mam jeszcze kupionych serw wiec są sznureczki żeby kable przeciągnąć do kabinki

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

tylko proszę nie mówić ze bezwartościowy jest w skrzydle dąb lux :lol2:

 

 

szlifierka nadała mu trochę ogłady pozostaje wykończyć na półokrągło martwi mnie to ze nosek i kabinka były klejone na soudal i może się troszkę po wyrywać

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.