Mellon-68 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Czekam na rady co do silnika, ewentualnej przeróbki wysokości na 2 serwa i pomysły jak zabezpieczyć to podwozie przed wyrwaniem. Jeszcze kilka szczegółowych fotek tego mocowania podwozia: Obrazek Obrazek No i motorek... Obrazek Witaj kamyk! Mocowanie podwozia: Nie musisz tego wzmacniać - z pewnością wytrzyma i na trawiastym lotnisku. Mój yak (1,8m) waży 4,9kg, ma dokładnie takie samo rozwiązanie osadzenia podwozia głównego. Ja zmieniłem jednak śruby ze stalowych 4mm na poliamidowe 6mm. Potrzebne było jedynie wyciągnięcie zainstalowanych w podwoziu nakrętek i przewiercenie otworów na 6mm. U Ciebie śruby do mocowania podwozia to pewnie 3mm wiec poliamidowe możesz założyć 5mm. Silnik: ASP 61 tak jak mówili już inni Koledzy to raczaj nie do tego latania na jakie pozwala ten model. Zastanów się nad zamianą na: ASP FS 91 AR lub O.S. Engines FS-91 II i będzie OK. Ster wysokości: Jeżeli mogę radzić to nie korzystaj z tego druta, który był w zestawie. Zdecydowanie bezpieczniej zastosować oddzielne serwa na każdą połówkę steru. Poza tym że bezpieczniej to będziesz miał mniej kłopotu z doważeniem modelu!. Pozdrowienia
sak122 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Coś mi się wydaje że ten motorek może być za mały, ja mam YAK 54 z BH o rozp.145cm i dałem mu asp fs 91 - 15 cm
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.