Mellon-68 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Czekam na rady co do silnika, ewentualnej przeróbki wysokości na 2 serwa i pomysły jak zabezpieczyć to podwozie przed wyrwaniem. Jeszcze kilka szczegółowych fotek tego mocowania podwozia: Obrazek Obrazek No i motorek... Obrazek Witaj kamyk! Mocowanie podwozia: Nie musisz tego wzmacniać - z pewnością wytrzyma i na trawiastym lotnisku. Mój yak (1,8m) waży 4,9kg, ma dokładnie takie samo rozwiązanie osadzenia podwozia głównego. Ja zmieniłem jednak śruby ze stalowych 4mm na poliamidowe 6mm. Potrzebne było jedynie wyciągnięcie zainstalowanych w podwoziu nakrętek i przewiercenie otworów na 6mm. U Ciebie śruby do mocowania podwozia to pewnie 3mm wiec poliamidowe możesz założyć 5mm. Silnik: ASP 61 tak jak mówili już inni Koledzy to raczaj nie do tego latania na jakie pozwala ten model. Zastanów się nad zamianą na: ASP FS 91 AR lub O.S. Engines FS-91 II i będzie OK. Ster wysokości: Jeżeli mogę radzić to nie korzystaj z tego druta, który był w zestawie. Zdecydowanie bezpieczniej zastosować oddzielne serwa na każdą połówkę steru. Poza tym że bezpieczniej to będziesz miał mniej kłopotu z doważeniem modelu!. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Coś mi się wydaje że ten motorek może być za mały, ja mam YAK 54 z BH o rozp.145cm i dałem mu asp fs 91 - 15 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Saito 82 pasuje idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.