Linux Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie lepiej wyrzucić model z ręki ? Jak sam zauważyłem w mojej Funtanie, start z ziemi nie jest za prosty, na początek wyrzuty z ręki są lepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Czyli tak , jeżeli podwieszony do sufitu nie obraca sie wokół własnej osi, dopiero po ruszeniu drążka zacznie skręcać, tzn. ze wychylenie silnika jest dobre a przyczyna leży w podwoziu. Wiec wypuszczony z ręki powinien lecieć prosto. ok dziękuje za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ciekawe doświadczenie z tym podwieszeniem modelu ale nie ma on możliwości pochylenia na skrzydło a Tobie, jak wynika z opisu, właśnie tak się zachował podczas startu. Takie modele najczęściej tańczą po pasie w czasie startu a tuż po oderwaniu (pochylone na skrzydło - bez odpowiedniej prędkości) mogą się, przewracać na plecy. Nie masz lotek czyli skuteczność korygowania gwałtownego obrotu praktycznie żadna. Słusznie zauważył Linux, że start z ręki na 1/2 gazu przy lekkim wiaterku może być na razie jedynym sposobem na udany start. Zdecydowane, poziome wypchnięcie i ręka wraca na drążek. Jeśli model jest dobrze wyważony i wychylenie oraz pochylenie silnika w miarę prawidłowe - musi się udać. Sam ocenisz ile gazu trzeba dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ciekawe ciekawe doświadczenie, ja tam się na tym aż tak nie znam "uczę sie dopiero" ale wydaje mi sie ze chociaż skłon i wychylenie silnika da sie ustawić. Będę próbował startować z ręki tak jak radzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zastanawiam sie nad zbudowaniem nowego skrzydła z lotkami. jak podłączyć serwa tzn. w które miejsce wpiąc w odbiorniku i jak zrobić zawiasy. Podpowie ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Poczytaj tu strona 7 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=8847&postdays=0&postorder=asc&start=90 i tu strona 5 i 6 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=23457&postdays=0&postorder=asc&start=60' Skłon i wykłon silnika ustawisz podkładkami dając je pod mocowanie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Czy takie setwa poradzą sobie na lotkach ?- Tower Pro SG-90 for Airplane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam Te serwa spokojnie dadzą sobie radę choć jak jeszcze nie kupiłeś to proponuję Tower Pro SG91R, chodzą chyba po 23,50zł./szt. Miałem takie założone w Easy Glider Electric i w Electro Junior S (oba to motoszybowce o rozp. 1,8m i 1,9m z pianki EPP). Jak w nich dały radę to w Twoim też spokojnie dadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Kolego SG-91R nigdzie nie mogę znaleźć takiego serwa. Jest ale SG-90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Kolego SG-91R nigdzie nie mogę znaleźć takiego serwa. Jest ale SG-90 http://www.emodel.pl/tower-pro-serwo-mini-sg91r-p-16.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Czy takie setwa poradzą sobie na lotkach ?- Tower Pro SG-90 for Airplane ,mam takie w focusie i powiem Ci że dobrze się spisują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Mały problem naładowałem baterie 1C po naładowaniu i podłądzeniu do reg. nie mam niskich obrotów tzn.silnik zaczyna pracę od połowy gazu lecz po dodaniu gazu na maxa ( na oko) ma taką samą moc jak wcześniej tyle że od zera silnik nie kręci lecz dopiero od połowy. Co sie mogło stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MałyRC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 sprawdź regulator albo odbiornik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A jak mam to sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 wyreguluj na trymie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Czy takie setwa poradzą sobie na lotkach ?- Tower Pro SG-90 for Airplane ,mam takie w focusie i powiem Ci że dobrze się spisują Setwa? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Się czepiasz wcisnęło się t zamiast w (zresztą "leżą" one obok siebie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MałyRC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Do tego właśnie służy opcja Edytuj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebka34 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 czyli jak ? bo koledzy coś ................ nie jasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 trymer do takie suwak obok drążka musisz nim odpowiednio wytrymować gaz. Jak latasz na mode 2 to jest to suwak z lewej strony (przesuwa się góra dół) no chyba że masz elektroniczne. To w tedy tylko naciskasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.