artur.nesbyen Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 i jakie masz ustawienia ? dysza wolnych obrotow (śrubka w sprężynce) wykrecona na 50%. Regulacja obrotow (tył silnika) wykręcona na ok. 1,5-2 obrotu (na 1,5 zaskoczył, acz zalecają "na bogato" więc dodałem jeszcze 0,5). ... Od chwili kiedy zaskoczył pracuje jak zegarek. Po przebojach z moim JBA 61A zamarłem (duże oczy, ślinotok, te rzeczy... ). Żadnych porownań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 przy docieraniu silnik należy przelać aż bedzie kapać z tłumika po dotraciu regulacja silnika to przepustnica na max'a i powoli dokręcaj iglice aż silnik wejdzie max obroty. Zrobisz to albo na słuch albo pozostaje tacho. w modelu max obroty ustawiasz mając model w pozycji pionowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.nesbyen Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 przy docieraniu silnik należy przelać aż bedzie kapać z tłumika po dotraciu regulacja silnika to przepustnica na max'a i powoli dokręcaj iglice aż silnik wejdzie max obroty. Zrobisz to albo na słuch albo pozostaje tacho. w modelu max obroty ustawiasz mając model w pozycji pionowej. Rozumiem, wykonam. Dzięki. ps. Odwiedziłem Cię po linku. Ciekawe i ładne zaplecze kolega posiada. A! Masz kolejną jęczydu...e, ktora będzie naciskać na foto z oblotu lotni :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marczello Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 przy docieraniu silnik należy przelać aż bedzie kapać z tłumika po dotraciu regulacja silnika to przepustnica na max'a i powoli dokręcaj iglice aż silnik wejdzie max obroty. Zrobisz to albo na słuch albo pozostaje tacho. w modelu max obroty ustawiasz mając model w pozycji pionowej. No z tym przelaniemm aż kapie to lekka przesada- silnik ABC musi mieć temperaturę inaczej zniszczysz zespół tłok-cylinder. Dlaczego? Bo tuleja cylindra ma kształt stożka węższego u góry i uzyskuje kształt "prostego" cylindra dopiero po uzyskaniu odpowiedniej temperatury. W przypadku tak silnego zalania cylinder jest za ciasny, tłok i cylinder muszą się wytrzeć nadmiernie i niestety, po dotarciu silnik nie ma już pełnej sprawności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.