Jump to content

The Protagonist


Recommended Posts

Witam.

W zeszlym tygodniu dostalem od kolegi Ertmana latajace skrzydelko w wersji szybo, oklejone na szybko, zdalo egzamin na zboczu w Parskach.

Niestety po powrocie do domu okazalo sie ze ani dlg z tego nie bedzie ani modelu na gume :?

A wiec powstala elektryfikacja:D - Zdarlem stara tasme i dalem nowa, wylaminowalem srodek i dalem pasek rowlingu oraz rurke 6mm weglowa na calej dlugosci.

Pierwszym napedem byla 400 i kany :D - latalo

Wiec szybciutko pobieglem do domu i po godzinie pracy poszedlem na dwor z modelikiem=bezszczotkowcem

Model dostal silnik bezszczotkowy TP od Skalnia ( malutki, ciag 315g 2s) oraz pakiet li-pol 620mah 2s.

Model teraz wazy 330g, rozpietosc ok 1m.

Model lata bardzo ladnie, i na max gazu wylatalem 11min. - jak latam spokojniej to 20min.

Niestety pakiet 2s jest za slaby i aby utrzymac model w powietrzu musze uzywac ok 3/5 gazu :( Dlatego jezeli ktos ma moze do pozyczenia pakiet 3s ok 600-1000 mah bylbym wdzieczny.

 

Model ten przekonal mnie ze jednak niekonwencjonalne konstrukcje tez sa bardzo fajne.

W moim hangarze powstaje teraz Delta 1.5m (made by Ert).

Ta zostanie przerobiona na dlg.... ale Marcin cos wspominal o silniku wiec moze tez bedzie elektro :D:D:D - ale o tym w osobnym dziale :D

 

A teraz foty i filmik :D -

 

DSCI0005-4.jpg

DSCI0006-5.jpg

DSCI0007-6.jpg

DSCI0008-5.jpg

DSCI0009-4.jpg

DSCI0010-4.jpg

 

 

Oraz film :D

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.